Stella () Voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
stella maris
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-06-2016 15:58

Stella () Voorstellen

Bericht door stella maris » 19-06-2016 14:28

hallo,

ik ben stella en via mijn vriendin gekomen aan dit wonderbaarlijk dieet!
toch doe ik iets niet goed, ik ben aanstaande dinsdag 5 weken bezig en nog niets afgevallen, wel minder centimeters dus dat is al iets.

eerst nog iets over mijn voorgeschiedenis:bijna 4 jaar geleden heb ik twee herseninfarcten en een herenbloeding in 1 week gekregen ,dus weinig beweging de laatste jaren.ik werkte als verzorgende en liep heel wat metertjes per dag,altijd op de fiets naar het werk.nu helemaal afgekeurd.door heel dit gebeuren zijn er heel wat kilootjes aangekomen.

daarvoor ook al,:kinderen krijgen, stoppen met roken.

al met al woog ik vorig jaar 100.3 kilo. veel te veel dus . nog een keer het puntendieet gevolgd ging goed maar het zat er zo weer aan ook ook naar een dieetiste geweest maar daar had ik toch te weinig houvast.

mijn hoop is nu hierop gevestigd

fijne zondag.!
wat vandaag niet lukt ,lukt morgen misschien wel.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 19-06-2016 15:13

Hoi Stella,

Welkom op het forum! Goed dat je voor GOK gekozen hebt.
Je hebt al centimeters verloren dus dat is een heel goed teken. Het is een bekend fenomeen dat er eerst centimeters verdwijnen en daarna kilo's.
Dat hoeft echt niet te betekenen dat je iets fout doet hoor!

Heb je ook een dagboek? Dan kunnen we meelezen en naar je menuutjes kijken of er soms veranderingen/verbeteringen mogelijk zijn.

Heel veel succes (y)

Gebruikersavatar
stella maris
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-06-2016 15:58

Bericht door stella maris » 19-06-2016 19:31

hallo martine,
lijkt mij inderdaad handig een dagboekje bijhouden,kan ik dat in dit gedeelte van het forum doen of moet dat ergens anders ?
wat vandaag niet lukt ,lukt morgen misschien wel.

Gebruikersavatar
stella maris
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-06-2016 15:58

Bericht door stella maris » 19-06-2016 19:49

ik heb jouw dagboek gelezen martine en ik denk dat ik weer wat ik verkeerd doe, ik rommel teveel met het khuurtjre ik moet dat nog eens goed uitzoeken.als ik er niet uit kom vraag ik het hier weer !
wat vandaag niet lukt ,lukt morgen misschien wel.


Gebruikersavatar
stella maris
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-06-2016 15:58

terugvinden berichtje

Bericht door stella maris » 23-06-2016 21:54

hoi martine,

ik heb een dagboekje vandaag aangemaakt en er stond dat het geplaatst is maar nu kan ik het in de lijst van dagboekjes niet meer terugvinden,ra ra ?
groetjes,stella.
wat vandaag niet lukt ,lukt morgen misschien wel.


Plaats reactie