Saskia () Net begonnen...

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Saskia72
Berichten: 10
Lid geworden op: 22-04-2016 11:10

Saskia () Net begonnen...

Bericht door Saskia72 » 23-04-2016 23:54

Ik ben Saskia en ik ben via een collega bij GOK terecht gekomen. Ze heeft me de eerste twee boeken uitgeleend en vanaf dat moment ben ik begonnen. Ten eerste wil ik graag wat slanker zijn, omdat ik boven mijn BMI zit. Ik ben een kilo of 7 te zwaar. En ik wilde ook wat doen aan het gebruik van suiker. Suikers zijn zo slecht...vandaar.
Nu ben ik 5,5 week bezig. Ik was een beetje teleurgesteld in eerste instantie, omdat ik in de eerste weken helemaal niet af viel. Pas na de vierde week was ik 9 ons kwijt. Maar anderhalve week later had ik er weer 6 ons bij(?). Ik dacht...ik heb meer info nodig. Aanmelden bij het forum. Toch eens info lezen over wat ik moet doen. Het is wel een beetje ontmoedigend als de kilo's er niet af gaan. Ik merk ook niets aan mijn lijf over strakker in het lijf zitten of ringen die losser gaan zitten. En ik ben ook niet lekker fit.
Als ik sport hield ik dat eerder goed vol. Maar nu heb ik direct vermoeide benen en krijg ik mezelf maar moeilijk vooruit. ( sinds ik GOK ben begonnen) dus het wordt tijd voor wat tips.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 30-04-2016 14:31

Hoi Saskia,

Welkom op het forum en heel veel GOK-succes gewenst!
Je dagboekje heb ik ook al gezien dus het komt vast helemaal goed (y)

Anna-Palindroom
Berichten: 34
Lid geworden op: 02-05-2016 07:40

s

Bericht door Anna-Palindroom » 04-05-2016 22:13

Hoi Saskia,

Ik ben ook een paar weken bezig en je verhaal klinkt erg bekend. Ik ga jouw dagboek eens bekijken!

Groetjes, Anna

Gebruikersavatar
stella maris
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-06-2016 15:58

herkenning

Bericht door stella maris » 30-06-2016 12:49

hoi saskia,
jouw verhaal zou mijn verhaal kunnen zijn niet afvallen,ook nog niet erg fit voelen, ik voel al wel wat aan mijn kleding dat het losser gaat zitten maar vandaag weer 9 0ns aangekomen en dan denk ikwat nu?.ik ga toch gewoon door want met de manier van eten is niets mis mee.
wat vandaag niet lukt ,lukt morgen misschien wel.

Gebruikersavatar
Cecilia
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-06-2016 20:58

Nieuw lid op het forum

Bericht door Cecilia » 02-07-2016 17:00

Hallo, ik ben cecilia en net begonnen .ben nu een week bezig .
Ik ben met gok begonnen omdat ik diabetes type 2 heb.
Wil zo proberen om mijn suikerwaarde omlaag te krijgen.
Vind het wel een gepuzzel en ben nog niet zo handig op het forum .
Vraag is het handig om de app van gok op de telefoon te zetten
Gr cecilia

Plaats reactie