Nicolette(49) gaat ervoor!

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Nicolette66
Berichten: 646
Lid geworden op: 12-04-2016 15:26

Nicolette(49) gaat ervoor!

Bericht door Nicolette66 » 14-04-2016 13:52

hoi ik ben nu 2 weken begonnen met gok. het is een heel gepuzzel wat wel en wat niet. Boek veel ingekeken.
ik heb nog nooit een afvalmethode gevolgd, maar deze sprak mij aan vanwege het "pure" eten. En wat kilo's natuurlijk. Ik werd ook enthousiast door al jullie verhalen...allemaal bedankt! Ik mag dit jaar 50 worden en de laatste 10 jaar zijn er 10 kg bijgekomen....van de Zomer zei mijn kleinkind oma wat heb jij gespierde benen. Ik moest er om lachen natuurlijk.....maar kids zijn lekker eerlijk. ik geniet van alles in het leven en ook lekker eten dus dit past me wel.

Mijn eerste weken gaan goed wat afvallen betreft, maar al die energie die jullie krijgen ervaar ik niet zo. Mijn leven staat behoorlijk op zijn kop. Ik ben moe, voel me draaierig, licht in mijn hoofd. heb moeite met concentreren, slaap slecht.
Ik hoop dat t van voorbijgaande aard is. Ik ben een dagboek voor mezelf bij aan t houden maar ga dat hier op t forum maar es doen.
Heeft er iemand tips om tussen de maaltijden door dat bijna flauwvallen te voorkomen? Ik heb gisteren wat zout genomen en toen zakte t af.
Ik heb al een lage bloeddruk kan dat nu nog meer naar beneden gaan? Ik eet veel meer zout met de maaltijden spek kaas etc.dan voorheen. Ik vraag jullie om reactie? Hoop dat ik t zo goed doe want dit is mijn eerste bericht...

Ik krijg wel weer mijn jeugd terug haha jeugdpuistjes van het vet.....zal ook wel overgaan Ik ga door maar valt niet mee.....
groetjes Nicolette
groet Nicolette
Dagboek Nicolette

JOEHOE Fase 2 vanaf 16 juni 2016 :-)
en nu de volgende uitdaging! zo blijven met deze levensstijl
van 72 kg naar 63 kg

Gebruikersavatar
L!en
Berichten: 199
Lid geworden op: 01-01-2015 21:09

Bericht door L!en » 14-04-2016 14:00

Welkom en succes!
Mvg, Lien
Mijn dagboek

Ellen1957
Berichten: 2282
Lid geworden op: 16-03-2016 22:18

Bericht door Ellen1957 » 15-04-2016 14:24

Ben benieuwd naar je dagboek.
Dan komen er misschien wat tips. Ik heb geen last van flauwtes, ben ook al een paar weken bezig, maar bij mij zitten de kilo's met secondenlijm aan me vastgeplakt.
Bij jou gaan de kilo's er wel af, misschien zijn die flauwtes dus een 'goed' teken. Maar natuurlijk wel lastig....
Dagboek Ellen
Ik eet veel eiwitten, weinig vetten en weinig khd.
2018: week 1-6: 89.8 - 89.2 - 88.7 - 87.6 - / - / -
Mijn doel: 87kilo

Nicolette66
Berichten: 646
Lid geworden op: 12-04-2016 15:26

Bericht door Nicolette66 » 15-04-2016 15:17

hoi Ellen,
ik heb t dagboekje aangemaakt
heb jij ook een dagboekje? Kan ik bij jou even lezen....ik vind t forum nog wel even wennen moet nog opzoeken hoe alles werkt
:D
balen dat de kilo's vastgeplakt zitten maar als je alle verhalen leest zullen ze t toch een keer moeten opgeven.

die flauwtes van mij blijven brrr ik leg nu wat keltisch zout op mijn tong das niet echt lekker en gezond denk ik ook niet maar dan gaat t beter....

succes (y)
groet Nicolette
Dagboek Nicolette

JOEHOE Fase 2 vanaf 16 juni 2016 :-)
en nu de volgende uitdaging! zo blijven met deze levensstijl
van 72 kg naar 63 kg

Plaats reactie