Suus () Duwtje in de rug

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
suus1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 19-07-2015 19:26

Suus () Duwtje in de rug

Bericht door suus1984 » 14-02-2016 20:43

Ik wil heel graag met gok beginnen maar zoek echt even een duwtje in mijn rug om te starten. Ik vind het moeilijk om het zelf te doen en uit te vinden hoe het gok dieet precies werkt. Ik moet namelijk ook nog erg wennen aan het idee dat ik van spek en eieren ga afvallen. Ik ben bang dat ik het verkeerd doe! Het liefst ga ik naar een gok diëtiste maar de dichtstbijzijnde is in Zeist en daarvoor moet ik toch 20 minuutjes rijden en dat is eigenlijk een drempel voor me. Ik ben al een tijdje lid van het forum en heb de boeken in huis maar nu nog de stap nemen om er voor te gaan....

Ik weet zeker dat ik verslaafd ben aan koolhydraten en dat maakt het voor mij momenteel ook zo lastig.
Elke keer neem ik mee voor om te gaan starten maar elke dag is er wel weer een reden waarom ik denk er de volgende dag maar mee te straten en zo zijn we alweer een paar weken verder...iemand tips om te beginnen?

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 15-02-2016 18:50

Hoi Suus,

Mijn gezondheid is enorm verbeterd sinds ik ben gaan gokken. In mijn dagboekje kun je er alles over lezen.
Je gaat niet afvallen van spek en eieren, je gaat afvallen van het weglaten van de koolhydraten ;-)
Of jij ook een slanker en gezonder lijf wilt moet je echt zelf beslissen. Maar ik zeg: DOEN!! (y)

Op de website van Yvonne vind je tips voor beginners, misschien heb je daar wat aan?
http://gripopkoolhydraten.nl/ik-wil-gra ... -beginnen/

Plaats reactie