Winwin (57) net begonnen en 4 vragen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
winwin
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-02-2016 13:02

Winwin (57) net begonnen en 4 vragen

Bericht door winwin » 07-02-2016 16:17

dag allemaal,

na het krantenartikel in de AD over GOK, ben ik dus ook maar eens begonnen. ben een vrouw van 57 en heb al heel wat gejojood (of hoe je dat ook schrijft) en al heel wat diëten geprobeerd.
en ben eigenlijk alleen maar dikker geworden in de loop der jaren.
op dit moment weeg ik 74 kilo bij een lengte van 1.65 meter en mijn buik/taille (welke taille) was 99 cm.
na 1 week was ik 1,5 kilo afgevallen en was ik 3 cm omvang kwijt
na de 2e week was ik geen kilo kwijt maar wel weer 5 cm, heel raar

maar ik lees in de berichten dat het wel vaker voorkomt dat men amper gewicht verliest maar wel veel cm. Het is ook al aan mijn gezicht te zien. Dat ziet er veel slanker uit.


ik ga voorlopig dus toch maar door
ik heb alleen nog een paar vragen
- heeft iemand ervaring hoe lang het duurt vóór men kilo's gaat verliezen en niet alleen cm?
- zitten er koolhydraten in lippenstift?
- moet men AD vitaminen bijslikken. want als men alleen olijfolie of boter gebruikt, mist men de toegevoegde vitamine AD van de margarine.
- zitten er koolhydraten in alcoholvrij bier

ben beniuew

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 15-02-2016 16:07

Hoi Winwin,

Welkom op het forum! Inderdaad verliezen veel mensen eerst centimeters en later pas kilo's. Wanneer je ook veel gaat sporten, kan het zelfs zo zijn dat je spiermassa groeit en dat je dus niet afvalt. Je wordt dan slanker, strakker en sportiever, en dat is toch wat we allemaal willen?

Koolhydraten in lippenstift? Vast wel een paar voor de kleurstoffen en zo. Maar je eet het toch niet op?

Bij dit onderwerp vind je alle vragen over de vitamines, wellicht vind je je antwoord daar:
http://opgewicht.forum2go.nl/supplement ... s-f95.html

In koolhydraatarm bier zitten zeker koolhydraten, zo'n 6 gram per 100 milliliter. Dat is dus nog meer dan in gewoon bier...

Heel veel succes met GOK (y)

Plaats reactie