Natalie (41) voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NatalieV1974
Berichten: 12
Lid geworden op: 11-01-2016 07:55

Natalie (41) voorstellen

Bericht door NatalieV1974 » 11-01-2016 20:04

Hoi, ik ben Natalie, moeder van 2 heerlijke mannetjes van bijna 11 en 13. Vorige week ben ik begonnen met GOK. Wil ik afvallen? Nee, dat is niet nodig ik weeg 59 kilo en ben 168 cm. Mijn reden om te gaan GOKKEN is dat ik van mijn verschrikkelijke eetgewoonten af wil. Ik hang aan elkaar van koekjes en snoepjes, kan hierdoor niet eten bij de maaltijden en dus volgen er later op de dag nog meer koek en snoep momenten. Dit voelt echt niet fijn, opgeblazen buik, moe, stemmingswisselingen en als ergste het is super ongezond. De eerste week is super bevallen! Ik kan het haast niet geloven maar ik heb helemaal geen trek meer in snoepen na mijn maaltijd. Het altijd aanwezige hongergevoel is weg (y)
Mijn hobby is hardlopen, in april hoop ik mijn 2e marathon uit te lopen ( finish waarschijnlijk als voorlaatste, snel ben ik niet) Ik heb nog wel wat problemen met de voeding na en tijdens lange duurtrainingen, zijn er nog lopers onder jullie met tips? Nu wordt ik ongeveer een uur na een lange training steeds heel misselijk :-(
Alle tips zijn welkom, groetjes!

Gebruikersavatar
Bianca2.0
Berichten: 33
Lid geworden op: 04-01-2016 15:47

Bericht door Bianca2.0 » 18-01-2016 12:51

Welkom! Wat goed van je dat je een ander eetpatroon witl! Kun je je draai al een beetje vinden ondertussen op dit forum?

Miss kun je je sportvraag ook even stellen onder het kopje sport en bewegen op dit forum.

Succes!

Gr Bianca.
Haal eruit wat erin zit! Boek-van-de-dag
Afbeelding

Plaats reactie