Bianca (42) stelt zich voor!

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bianca2.0
Berichten: 33
Lid geworden op: 04-01-2016 15:47

Bianca (42) stelt zich voor!

Bericht door Bianca2.0 » 10-01-2016 09:42

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bianca M., ik ben 42, getrouwd en moeder van twee pubers (14 en 16). Ik ben sinds mijn pubertijd steeds iets zwaarder geworden met als hoogtepunt de zwangerschappen. Sindsdien altijd rond de 105 kg geschommeld bij een lengte van 1.81. Ik heb eigenlijk geen streefgewicht omdat ik denk dat er vanzelf een punt komt waarvan ik zeg: "Hier voel ik me lekker bij!" Ik ben in November 2015 begonnen, maar tijdens de feestdagen heb ik t teveel losgelaten, dus begin ik weer opnieuw! :lol:
Ik heb verschillende lichamelijke ongemakjes, ik heb hypoglykemie (Ik maak na inname van suiker, honing of zoetstoffen teveel insuline aan waardoor mijn bloedsuiker te laag word en ik alle daarbij behorende klachten krijg. Dus eet ik geen suiker, honing ed en is het voor mij erg belangrijk om regelmatig te eten en snelle koolhydraten te vermijden.)
maar bij GOKken voel ik me erg goed.

Lieve groet, Bianca. (y)
Haal eruit wat erin zit! Boek-van-de-dag
Afbeelding

Silvia
Berichten: 768
Lid geworden op: 27-05-2012 09:03

Bericht door Silvia » 11-01-2016 11:01

Succes Bianca met je nieuwe start!! Misschien kunnen we elkaar steunen. Maak je ook een dagboekje aan?

Gebruikersavatar
Bianca2.0
Berichten: 33
Lid geworden op: 04-01-2016 15:47

Bericht door Bianca2.0 » 11-01-2016 12:31

Dank je, ja ik heb ondertussen een Boek-van-de-dag.... Haha, precies hetzelfde als een dagboek hoor! Ik zal jou dagboek ook even aanklikken, lijkt me leerzaam!
Haal eruit wat erin zit! Boek-van-de-dag
Afbeelding

Plaats reactie