Karin (32) voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Zomer83
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-12-2015 22:21

Karin (32) voorstellen

Bericht door Zomer83 » 05-01-2016 09:14

Hey allemaal,

Een aantal maanden geleden heb ik een paar weken geGOKt, beviel opzich goed al had ik enorme last van de afkick/ontgifting de eerste week. Voelde me behoorlijk naar. Door omstandigheden heb ik niet zelf de controle over wat er 's avonds gegeten wordt (ik woon bij mijn moeder in huis) en het viel me niet mee om het vol te houden als iedereen om je heen wél lekker die boterham met hagelslag eet. Want dat miste ik toch wel heel erg, die boterhammen....
Toch moeten er kilo's af. Ik ben 1.78m en weeg inmiddels (weer) 98,4kg. Ben tussen mijn twee kinderen in 20 kilo lichter geweest en dat voelde zo enorm goed... Dat wil ik weer.
Ik ga de app weer installeren en morgen ga ik er weer tegenaan. Ik wil me vooral graag beter in mijn vel voelen en meer energie hebben.

Wel had ik tijdens het GOKken echt moeite met de tussendoortjes. Ik had die vooral de eerste weken hard nodig, maar voelt toch raar, kaas tussendoor eten. Kreeg er ook veel vragen over.
Goed, ik ga vandaag het boek nog eens doorspitten en dan maar beginnen.

Silvia
Berichten: 768
Lid geworden op: 27-05-2012 09:03

Bericht door Silvia » 06-01-2016 10:21

Succes! Ik begin ook weer opnieuw met steun van elkaar moet het nu eindelijk eens gaan lukken!

Plaats reactie