Simone (35) voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
simie35
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-12-2015 16:09

Simone (35) voorstellen

Bericht door simie35 » 20-12-2015 16:26

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen aan jullie. Ik ben Simone, 35 jaar, samenwonend, geen kinderen, wel een hond.

Ik heb al jaren overgewicht en voel me niet prettig met mijn overgewicht.
Koeken, chips, een hele rol of zak eet ik zo weg. Ik weeg 102 kg en ben 1,72 cm lang. Kortom echt te zwaar. Mijn streven is 80 kilo. Nog een hele weg te gaan.

Ik hoop hier dan ook steun en support te krijgen. Tevens kan ik hier op het forum veel nuttige tips nalezen en wellicht inspiratie krijgen voor de maaltijden.

groetjes Simone

Gebruikersavatar
Masja1973
Berichten: 3
Lid geworden op: 30-12-2015 18:06

Bericht door Masja1973 » 30-12-2015 20:06

Hoi Simone!
Ook net begonnen? Lastig hè? Ik vind het ook wel leuk en spannend. Alleen in december beginnen was misschien niet zo handig, haha! Ik heb net de boeken van Yvonne in huis. Ben benieuwd. Gelukkig heb ik ook hulp van een dietiste. En jij?

Groetjes,

Masja (y)
Hallo, mijn naam is Masja, ik ben 43 jaar. De afgelopen 3 jaar ben ik vooral zwanger geweest en bevallen van mijn twee meisjes. Nu mijn gezin compleet is, ben ik gemotiveerd om af te vallen en gezonder te gaan leven.

Gebruikersavatar
Eljo
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-12-2015 20:11

Re: voorstellen simie35

Bericht door Eljo » 31-12-2015 14:55

simie35 schreef:Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen aan jullie. Ik ben Simone, 35 jaar, samenwonend, geen kinderen, wel een hond.

Ik heb al jaren overgewicht en voel me niet prettig met mijn overgewicht.
Koeken, chips, een hele rol of zak eet ik zo weg. Ik weeg 102 kg en ben 1,72 cm lang. Kortom echt te zwaar. Mijn streven is 80 kilo. Nog een hele weg te gaan.

Ik hoop hier dan ook steun en support te krijgen. Tevens kan ik hier op het forum veel nuttige tips nalezen en wellicht inspiratie krijgen voor de maaltijden.

groetjes Simone
He Simone, ik ga ook starten ik ben 101 kilo en wil ook graag naar de 80 kilo..met elkaar kunnen we dat weet ik zeker....mijn Facebook naam is jo Landa Straathof ...misschien leuk om een beetje gelijk op te gaan....

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 04-01-2016 16:00

Hoi Simone,

Hartelijk welkom!

Heb je ook al een dagboekje gemaakt? Dat kan je enorm helpen om inzicht te krijgen in je menuutjes. Wij lezen mee en helpen je.
Ook andermans dagboeken kunnen zeer inspirerend en motiverend zijn.

Succes (y)

Plaats reactie