Pascal (30) Na de vakantie begin ik!

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Hierissiedan
Berichten: 117
Lid geworden op: 12-07-2015 00:47

Pascal (30) Na de vakantie begin ik!

Bericht door Hierissiedan » 07-08-2015 22:45

Morgen ga ik op vakantie, al kwam ik er bij het inpakken van mijn koffer erachter dat ik niet al mijn zomer kleding niet meer pas...

Een tijdje geleden het gok boek aangeschaft, gelezen, en ik kwam er achter dat het een beetje Atkins is maar dan met een ander jasje. Ik Bern erg blij met het koolhydraat uurtje, want dat zou ik echt missen.
Maar het wordt na de vakantie echt tijd om aan de slag te gaan.

Ik lees de meest prachtige recepten voor het ontbijt en lunch. Maar ik ben niet zo van het bijzondere in de ochtend. Zou een bakje yoghurt met wat lijnzaad ook kunnen ( ik af wel eens een budwigpapje, zou dit ook kunnen?)
En voor de lunch wat sla met eiwitjes of een soepje. Of van die lijnzaad creackers met wat vleeswaren?

Maar hoeveel eetmomenten moet je nou hebben op een dag en hoe richt je die in?

En dan nog de groene en oranje lijst, die zal ik echt uit mijn hoofd moeten gaan leren.

Een hoop te leren dus...

Maar wie ben ik? Pascal, een 30jarige jonge man. Woon samen met mijn partner in het hartje van Amersfoort. Gek op koken, eten, musea, kunt en film. En straks dus ook op afvallen! ;)

Overigens als er nog meer mensen zijn uit Amersfoort, misschien een kookclubje starten? Of een sportmaatje?
Ik val liever op dan af! @Loesje

Mijn dagboekje

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Re: Pascal (30)Na de vakantie begin ik!

Bericht door carjans » 08-08-2015 09:43

Hoi Pascal

Welkom op het forum.

Om het allemaal niet zo openbaar te maken kun je het beste hier; http://opgewicht.forum2go.nl/dagboeken- ... -f106.html

Een eigen dagboekje aanmaken. Dan zullen de andere forumleden je komen bezoeken in jou dagboekje.

Veel suc6 (y)
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 12-09-2015 18:56

Heel veel succes (y)

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

16 maart 2017

Bericht door Martine1971 » 29-04-2017 18:58

Hierissiedan schreef:Dit jaar op vakantie naar Ibiza, dan zou het toch leuk zijn als het lichaam wat meer beachproof is.
In die zoektocht weer op zoek gegaan naar een succesformule, daarin koolhydraat arm weer tegen gekomen. Nu eet ik een tijdje wat minder koolhydraten en merk dat mijn humeur en energie niveau omhoog gaan!

Maar de weegschaal gaat niet naar beneden, misschien ook omdat ik de hele dag honger blijf houden. Om koolhydraat arm wat meer kans van slagen te geven het boek maar -weer- aangeschaft, ander half jaar geleden gekocht gelezen en toch te lastig bevonden. Zeker omdat ik een onstilbare honger blijf houden, toen ook.

Nu wil ik maar weer eens goed beginnen met het boek te lezen en de regels goed toe te passen. Maar wie heeft er alvast tips tegen de honger?

martijnomg
Berichten: 14
Lid geworden op: 17-04-2018 17:54

Bericht door martijnomg » 20-04-2018 08:32

Hey Pascal,

Nog een mannelijke gokker, leuk. Ik ben inmiddels met vierde week bezig en het gaat me erg makkelijk af (op wat stoelgang klachten na) en de kilo's gaan er tot nu toe ook erg vlot vanaf.

Succes ermee!

Plaats reactie