Marijke (51) Morgen begin ik...

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marijke64
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-07-2015 19:19

Marijke (51) Morgen begin ik...

Bericht door Marijke64 » 28-07-2015 09:44

Morgen begin ik...... Ik denk dat dit een bekende uitspraak is voor meeste lijners" ook voor mij! Diverse malen heb ik weight watchrs gedaan, maar ik was het beu om maar te wegen en te tellen. Een prima eetgewoonte, maar nu niet voor mij. Shakes heb ik nooit gedurfd. Ik hou vreselijk van koken, maar absoluut niet uit pakjes en zakjes.
Ik zal mij eerst even fatsoenlijk voorstellen: ik ben Marijke, 51 jaar, 2 volwassen dochters en een lieve geduldige man. Ik werk parttime in de verstandelijke gehandicapten zorg en mijn baan staat op de tocht. Ik hou van lezen, film, vakantie en zeker niet van sporten.
Een tijdje volgde ik een groep op Facebook over koolhydraatarm koken en toen ben ik mij gaan oriënteren en kwam ik uit op GOK. ik raakte meteen enthousiast. Ben GOK gaan bestuderen (ja heus) boek besteld en afgelopen maandag een start gemaakt. Gisteren het eerste kookboek besteld en mij aangemeld op dit forum.
Ik wil gelijk ook delen dat ik mij al na de eerste maaltijd gisteren beter voelde dan dat ik een "gewoon" ontbijt neem van brood. Maar na het eten van mijn lunch, de boerenquiche en witlof salade, wist ik niet meer hoe ik het had. Collega's werden vast dol van mij. In plaats van futloos na de lunch, bleef ik mijn energie houden!
Ik ga dus met positieve energie en moed de toekomst tegemoet. Heb er zin in!
Ik hoop dat dit bericht niet te lang is en anders hoor ik dat graag.[/i]

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 10-08-2015 18:18

Hoi Marijke,

Welkom op het forum!
Je voorstelberichtje is zeker niet te lang hoor! Kijk maar eens wat anderen schrijven :D

Fijn dat het goed lukt met GOK en dat je je er goed bij voelt. Het NIET hoeven hebben van honger maakt het volhouden van gok daarom ook zo makkelijk. Heerlijk hè?

Ik raad je aan om ook een dagboekje aan te maken waarin je menuutjes bijhoudt. We kunnen je dan nog beter helpen.

Succes (y)

Plaats reactie