Even voorstellen (plus gewichtsverlies)

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thomas Kievit
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-05-2019 11:04

Even voorstellen (plus gewichtsverlies)

Bericht door Thomas Kievit » 24-06-2019 21:42

Hallo allemaal,

Mijn naam is Thomas, ik ben 28 jaar oud en ik woon in Zoetermeer. Ik ben circa 2,5 maand geleden begonnen met het GOK-dieet. Daarvoor deed ik al een aantal weken koolhydraatarm eten, maar ik heb de GOK boeken besteld omdat ik te weinig varieerde met eten (Koos Inspiratieloos, haha :P ). Ik ben nu inmiddels 10 kg kwijt, maar heb er nog een stuk of 6 / 7 te gaan.
Ik heb er heel veel plezier in, het koken vind ik super leuk om te doen en alles smaakt veel beter. Wel zeg ik er bij dat ik al jaren vers kook, dus geen kant en klare rommel.

Ik blijf nog lekker doorgaan en heb in principe nog maar 2 kilo te gaan om op mijn oude gewicht te komen (80 kg), maar ik wil er een paar kilo onder gaan zitten, omdat ik eigenlijk al jaren aan het klungelen ben met mijn gewicht.


Ik kijk er naar uit om ideeën uit te wisselen.

Thomas

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Re: Even voorstellen (plus gewichtsverlies)

Bericht door carjans » 25-06-2019 09:03

Thomas Kievit schreef:
24-06-2019 21:42
Hallo allemaal,

Mijn naam is Thomas, ik ben 28 jaar oud en ik woon in Zoetermeer. Ik ben circa 2,5 maand geleden begonnen met het GOK-dieet. Daarvoor deed ik al een aantal weken koolhydraatarm eten, maar ik heb de GOK boeken besteld omdat ik te weinig varieerde met eten (Koos Inspiratieloos, haha :P ). Ik ben nu inmiddels 10 kg kwijt, maar heb er nog een stuk of 6 / 7 te gaan.
Ik heb er heel veel plezier in, het koken vind ik super leuk om te doen en alles smaakt veel beter. Wel zeg ik er bij dat ik al jaren vers kook, dus geen kant en klare rommel.

Ik blijf nog lekker doorgaan en heb in principe nog maar 2 kilo te gaan om op mijn oude gewicht te komen (80 kg), maar ik wil er een paar kilo onder gaan zitten, omdat ik eigenlijk al jaren aan het klungelen ben met mijn gewicht.


Ik kijk er naar uit om ideeën uit te wisselen.

Thomas
Wow Thomas............welkom bij de GOK club............

Je bent al goed bezig..........ik zeg 'ga zo lekker door' en je bent welkom in de dagboekjes, als je wilt, bij ons...........

Een hele fijne GOK dinsdag...............
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Diede
Berichten: 1489
Lid geworden op: 03-01-2018 12:45

Re: Even voorstellen (plus gewichtsverlies)

Bericht door Diede » 25-06-2019 10:31

Hallo Thomas,

Welkom op het forum! Wat knap dat je al zoveel afgevallen bent met kha en GOK! Die laatste kilo's zullen ook nog wel verdwijnen.
Mijn dagboek

Op gewicht dankzij GOK: 57,5 kilo (-15 kilo)
Nu doe ik fase 2 van GOK

Gebruikersavatar
Thomas Kievit
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-05-2019 11:04

Re: Even voorstellen (plus gewichtsverlies)

Bericht door Thomas Kievit » 25-06-2019 21:53

Dank jullie wel voor jullie reacties :) :) Ik ben er zeker van overtuigd dat die laatste kilo's ook wel gaan lukken 8-)

Plaats reactie