Zussie (sanaslank/prodimed) wil nu op gewicht blijven

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
zussie
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-02-2010 21:21

Zussie (sanaslank/prodimed) wil nu op gewicht blijven

Bericht door zussie » 25-02-2010 11:11

Hallo allemaal, sinds kort lees ik op het forum mee.
Zussie, 43 jaar, alleenstaande moeder met 1 zoontje bijna 7 jaar. Vorig jaar januari beloofde ik mezelf om nog 1 keer af te vallen. Na een hele tijd niet meer gelijnd te hebben en me maar 'neer gelegd' te hebben bij mijn overgewicht. Een collega was geweldig afgevallen met Prodimed en dat ben ik gaan doen. Geweldig om gewoon geen honger en eetbuien meer te hebben! Ik viel af tot 71 kg (totaal 28 kg, maar ben voor mijn zwangerschap nog een heel stuk zwaarder geweest) en kon daarna met 'normaal' eten het rond de 73 kg vasthouden. Paste weer in maat 42 (of zelfs 40) en voor het eerst sinds 20 jaar weer een gezonde BMI!
Tot de maand december.... langzaam begon ik weer meer te eten en met Kerst heb ik me niet ingehouden. In januari zou ik wel weer minder gaan, dat lukte me precies 1 week.
Drie weken geleden was ik 79 kg, ik ben toen met Sanaslank begonnen en het ging zeer hard er weer af. Inmiddels zit ik op 71 kg en sinds de laatste week doe ik een beetje Sanaslank en een beetje GOK. Maar als ik terug denk heb ik de laatste drie dagen geen zakjes of repen meer gehad! Ik eet 3 keer op een dag en heb de laatste twee dagen ook weer als toetje fruit gegeten (en 1 keer een heeeel lekker ijstoetje).
Ik eet erg lekker (de 'pizza' uit het boek is ongelooflijk lekker), best veel, absoluut geen honger en de weegschaal blijft nog dalen.
Ik moet nog wel wennen aan de omslag in mijn gedachten, maar ik geniet wel erg van een lijnzaadcracker met roomboter en volle kaas!
Ik hoop hier herkenning te vinden, tips, recepten en .... we zullen zien!
Groet, Zussie

janine59
Berichten: 1069
Lid geworden op: 26-10-2009 08:46

Bericht door janine59 » 25-02-2010 11:30

Hai Zussie,

Gaat vast lukken hier bij de gokkers.. Je bent echt al heel veel afgevallen zeg! Succes!

Gebruikersavatar
zussie
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-02-2010 21:21

Bericht door zussie » 25-02-2010 15:49

janine59 schreef:Hai Zussie,

Gaat vast lukken hier bij de gokkers.. Je bent echt al heel veel afgevallen zeg! Succes!
Bedankt voor je reaktie!
Vind het zelf ook nog vaak ongelooflijk dat ik kan zeggen 'ik ben slank!'.
Eerlijk gezegd had ik de moed al lang opgegeven en langzaam begin ik aan mijn slanke spiegelbeeld te wennen!

Groet, zussie

Carla!
Berichten: 8124
Lid geworden op: 25-10-2009 20:14

Bericht door Carla! » 25-02-2010 20:40

Welkom hier en veel succes gewenst, gaat je best lukken deze eet wijze ook, laatste loodjes voor je, ga er voor.

Plaats reactie