Annemarie (45) op zoek naar definitief grip op haar gewicht

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
AnnemarieS
Berichten: 30
Lid geworden op: 15-07-2014 14:28

Annemarie (45) op zoek naar definitief grip op haar gewicht

Bericht door AnnemarieS » 15-07-2014 21:40

Hallo allemaal,

Ik ben Annemarie, 45 jaar en al mijn hele leven in een strijd gewikkeld met mijn gewicht. Alle dieten al geprobeerd en ook al vaak flink afgevallen maar net zo vaak ook weer aangekomen. Het helpt dan natuurlijk ook niet dat ik een 'zittende' baan heb en dat een van mijn hobbies koken is :-)
De laatste keer dat ik flink afviel was 2 jaar geleden, 25 kilo via een aantal periodes met Modifast. Lange tijd op gewicht gebleven, maar in het afgelopen jaar ben ik toch weer 18 kilo hiervan aangekomen.
Maar goed, een tijdje geleden heb ik het boek van Yvonne gekocht, gelezen en weer even in de kast gezet. Ik was er nog niet klaar voor denk ik. En nu ineens is de knop om en ben ik sinds vandaag aan het GOKken. Ik hoop op dit forum en de facebookgroep veel tips en recepten te vinden, veel inspiratie op te doen uit de verhalen van de mede-gokkers en steun te vinden als het even wat moeilijker is. Ik weet nl. van mezelf dat ik heel enthousiast en gemotiveerd ergens aan kan beginnen maar dat het lastig is om vol te houden, vooral als het stresslevel omhoog schiet.

Groet,
Annemarie

Gebruikersavatar
Marion2902
Berichten: 22
Lid geworden op: 18-09-2009 14:22

Bericht door Marion2902 » 15-07-2014 22:23

Heel veel succes . Ook ik ben sinds paar dagen begonnen. Jouw verhaal is ook heel herkenbaar voor mij.

Groetjes
Marion

Gebruikersavatar
Ingrid V
Berichten: 199
Lid geworden op: 10-10-2014 11:19

Bericht door Ingrid V » 15-10-2014 22:06

herkenbaar ik ben zelf een hele goede lijner totdat ik op een bepaald moment de fout in ga en dan gaat (ging het natuurlijk) tot nu toe altijd mis. Voor mijn vakantie zat ik kg boven mijn streef nu 8 weken later 7 kg erboven stom stom stom. Ik heb alle dieten die er zijn zo'n beetje gehad, maar merkte toch dat mijn vreetbuien een stuk minder aanwezig zijn op moment dat ik koolhydraatarm eet. Maar aangezien de kans dan toch aanwezig is om te gaan zondigen ben ik me in gok gaan verdiepen, toch wat koolhydraten maar met mate. Ik zit nu op dag drie voel me goed eerste dagen ook erg gemakkelijk doorgekomen. Zet hem op , ik wil net als jou op gewicht komen en dat dat ook vast houden. Succes
als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Plaats reactie