Marion (54) Het GOK programma me eigen maken

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marion2902
Berichten: 22
Lid geworden op: 18-09-2009 14:22

Marion (54) Het GOK programma me eigen maken

Bericht door Marion2902 » 14-07-2014 22:45

Ik ben dus Marion (54)getrouwd en moeder van 2 kinderen (25 en23).
Vanaf mijn pubertijd ben ik al aan de lijn. Ik heb werkelijk alles geprobeerd en ook soms met succes. Vier jaar terug zelfs op mijn streefgewicht. Dit toen met Cambridge. Ik zou het nooit meer zo ver laten komen, maar toch ging het langzaam aan weer mis.
Ik had inmiddels wel al het eerste boek van GOK in huis. Maar kon toch niet de puf krijgen om er aan te beginnen. Het leek me zo omslachtig. Nu sinds een paar dagen gestart. Het klinkt gek, maar nu na een paar dagen heb ik al meer energie.
Eind vorig jaar ben ik coach geworden van Straight Away en heb mijn diploma gewichtsconsulente gehaald. Ik begeleid nu klanten in mijn eigen praktijk, naast mijn huidige baan. Ik merk dat de koolhydraten bij de meeste mensen het grootste probleem zijn. Heel veel zijn ook al op de hoogte van het bestaan van GOK. Ik zou graag ook mensen hier mee willen begeleiden, maar dan moet ik natuurlijk eerst zelf zoveel mogelijk aan de weet zien te komen. En wat is nu beter dan dit zelf in de praktijk toe te passen.ik heb vorige week ook het enquete formulier ingevuld, want ik ben ervan overtuigd dat er veel mensen graag dit programma onder begeleiding willen uitvoeren.
Ik zal ook straks een dagboek bij gaan houden, ik heb ook de GOK app in gebruik genomen.
Groetjes
Marion

Plaats reactie