Jose () Kilo's kwijt met StraightAway. balans vinden met GOK

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
José62
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-07-2014 10:17

Jose () Kilo's kwijt met StraightAway. balans vinden met GOK

Bericht door José62 » 02-07-2014 00:04

:koken

Ik hou gezelligheid en eten hoort daar voor mij wel een beetje veel bij.
Na jaren lang gerommeld te hebben met een traag werkende schildklier kwam ik bij gewichtbeheersing van A tot Z in Sneek terecht en viel ik met Straight Away en fantastische begeleiding 35 kilo af.

Geen bloeddruk medicatie meer. geen statines meer tegen hoog cholesterol en de Thyrax voor de schildklier verminderd. Verhoogd suiker weer naar normale waarde, ik heb al zoveel gewonnen.

Maar toch..... elke keer als ik weer afgebouwd was en een volgens voedingscentrum normale hoeveelheid KH ging eten kwam ik weer aan. Ik had het gevoel dat ik telkens weer afgestraft word voor wat ik eet en dat moet maar eens afgelopen zijn.

Mijn Straiht away coach zei me eens naar de boeken van Yvonne te gaan kijken en ik werd hier helemaal vrolijk van. Dit kan voor mij wel eens de manier zijn om eindelijk die balans te vinden en toch heerlijk te eten. En wie weet.... toch die laatste 10 kilo er nog eens af te krijgen.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 09-09-2014 15:27

En hoe gaat het met het vinden van de balans José? (y)

Plaats reactie