Lotte (27) wil het opnieuw proberen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lott
Berichten: 15
Lid geworden op: 03-06-2014 16:14

Lotte (27) wil het opnieuw proberen

Bericht door Lott » 04-06-2014 09:00

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben al bekend met het GOK dieet maar nog niet met het forum ) Mijn naam is Lotte en ik ben 27 jaar.

Ik heb het GOk dieet twee jaar geleden een jaar lang gevolgd, in totaal ben ik toen 11 kilo afgevallen wat helemaal geweldig was aangezien ik daarvoor alle dieten heb geprobeerd die er bestaan maar altijd zonder succes.

Toen ik vorig jaar zomer minder streng begon te zijn omdat we midden in een verbouwing zaten, waardoor ik weer brood ging eten als lunch en savonds al snel makkelijker ging eten, en gestopt ben met roken, ben ik in een jaar tijd weer 10 kilo aangekomen helaas.

Ik besloot twee maanden geleden het Gokken weer op te pakken, maar sinds doen gebeurt er helemaal niks! Het lijkt alsof het trucje niet meer werkt! Ik ben zelfs aangekomen ( Ik heb wel veel goeie gewoontes over gehouden aan de eerste keer, zoals het eten van salades als lunch etc. Dus de overgang naar GOK was dit keer niet zo heftig in mijn eetpatroon als twee jaar terug. Kan dit het verschil maken? Het motiveert eigenlijk niet echt als er geen kilo's verdwijnen. Ik wil graag doorgaan, maar ben nopg op zoek naar mijn motivatie roll

Ik hoop hier veel tips te vinden en het Gokken weer helemaal op te pakken!

Groetjes Lotte

Norge
Berichten: 4091
Lid geworden op: 18-01-2011 16:36

Bericht door Norge » 04-06-2014 13:37

Hei Lotte,
Ik herken het wat je zegt,
Bij mij werkt het nu pas weer goed omdat ik behoorlijk weinig koolhydraten eet ook in mijn uurtje, veel 'groen' eten dus.
Wannneer je kookboek 2 hebt kan ik je aanraden om daar de blz 12-17 weer goed te lezen en daar de tips van op te volgen.
Ik doe dat nu en val ineens wel af, na bijna 3 maanden weinig afvallen.

Veel succes en het gaat vast lukken,
Hilsen fra Nicolette
mijn dagboek
GOK-GELUK/GEZOND IN BALANS. 1.80 lang
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lott
Berichten: 15
Lid geworden op: 03-06-2014 16:14

Bericht door Lott » 04-06-2014 14:39

Dankjewel Nicolette! Ik ga kookboek 2 er meteen weer bij pakken )

Norge
Berichten: 4091
Lid geworden op: 18-01-2011 16:36

Bericht door Norge » 04-06-2014 17:35

Succes!
Ik ben nl 3 mnd geleden ook net als jij weer herstart, (nadat ik mooi was afgevallen en daarna weer aangekomen.)
En nu werkt het gok trucje toch wat anders dan de eerste keer, dus vind jouw nieuwe gok balans ook nu weer.

Nicolette :lol:
mijn dagboek
GOK-GELUK/GEZOND IN BALANS. 1.80 lang
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Goed om te horen Nicolette!

Bericht door Yvonne Lemmers » 05-06-2014 16:09

Goed om te horen Nicolette!
Puntjes op de i dus!

Wissel af en varieer is en blijft het motto.
Het lichaam blijven prikkelen.

Succes Lott.
Maak een dagboekje aan.
Dan kunnen we meekijken en meedenken.

Blijf bij koolhydraatbeperkte kunstje ;-)

Gebruikersavatar
Jeldou
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-09-2011 12:53

Bericht door Jeldou » 29-06-2014 18:43

Hoe gaat het inmiddels?
Hier hetzelfde verhaal, 2011/2012 goed gegokt en nu eigenlijk al een jaar aan klungelen. Komt geen schot in het zaakje, de kilo s gaan dr niet zo hard meer af als twee jaar terug. Ik ben nu weer goed fanatiek begonnen dus ik hoop dat het er nu ook weer afsmelt haha ;)

Gebruikersavatar
Lott
Berichten: 15
Lid geworden op: 03-06-2014 16:14

Bericht door Lott » 01-07-2014 16:44

Hoi Jeldou,

Bedankt voor je berichtje! ) Het gaat nog niet echt best, nog niet afgevallen eigenlijk! Maar ik blijf stug doorgaan hoor, de aanhouder wint, toch? Heb je ook een dagboekje? Misschien kunnen we van elkaar leren!

Groetjes!

Plaats reactie