Ramona (36) levenslang... hoeft niet erg te zijn?

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ramona
Berichten: 18
Lid geworden op: 18-04-2014 17:05

Ramona (36) levenslang... hoeft niet erg te zijn?

Bericht door ramona » 18-04-2014 20:32

Hallo allemaal,

Ik ben Ramona 36 jaar jong en moeder van 2 jongens, ik heb al veel diëten geprobeerd en sommige hebben me wel van de nodige kilo's afgeholpen.
Van weinig eten tot de shake's, beviel atkins me toch het best, maar ik liep altijd vast omdat ik een bite miste en dan vreet buien kreeg want tja als ik eenmaal dan een koolhydraat meer nam......
Ik hoop dan ook dat ik dat niet krijg in het uurtje

Mijn schoonzus vertelde me hoe het gokken haar beviel en heeft wel me wel een beetje overtuigd, ook door haar nieuwe figuur! Toen ik vanmiddag een vriendin vroeg of ik haar boek kon lenen ging dat niet want tja ook zij gokt nog steeds.
Zij vertelde me ook over dit forum, dus bij thuiskomst het boek besteld en me hier aangemeld.

De planning is te beginnen na de paas en me vanaf nu te verdiepen in wat wel en wat niet te eten en ook wat is handig om mee te nemen naar me werk ed.

Ik wil graag 10 kilo kwijt, dan ben ik onder de 70 kilo en dat ik al vanaf mijn tienertijd niet meer geweest. Heb geen haast 5 kilo dan ben ik blij, gewoon lekker kunnen eten en het vol kunnen houden niet meer teleur gesteld zijn als het mislukt en de kilo's er weer aan vliegen. :?

Gebruikersavatar
lilavonneke
Berichten: 483
Lid geworden op: 29-04-2014 14:42

Bericht door lilavonneke » 02-05-2014 11:33

Hey Ramona,
Ben je al begonnen, lukt het een beetje? Ik was ook al een tijdje half half bezig, maar vanaf deelname aan het forum gaat het toch allemaal een beetje beter lopen en wordt ik enthousiaster om het ook echt een goede kans te geven.
groetjes, Yvon
Elk moment is een nieuw begin!
Mijn dagboek

Afbeelding [/url]

Plaats reactie