Connie51 () Even voorstellen

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Connie B
Berichten: 2
Lid geworden op: 31-03-2014 15:45

Connie51 () Even voorstellen

Bericht door Connie B » 11-04-2014 21:04

Hallo allemaal,

ik ben Connie en sinds vorige week begonnen met GOK- en. Ik heb in 2012 via de slim-fit producten gelijnd en was hier heel tevreden mee. Ben toen ca 7 kilo afgevallen in de periode van juni tot september, van 67 kilo naar 60 kilo. Na het stoppen ben ik lang 62 kilo gebleven. Tot afgelopen kerstvakantie ik merkte dat ik langzaam weer een kilo erbij kreeg. Na de kerstvakantie bleef mijn gewicht weer stijgen en mijn motivatie om er wat aan te doen verdween. Ik woog al weer 65,8 kg.Ik werd steeds moe-er, wilde lang slapen, voelde me depri en sloom, niet normaal en ik baalde van mijn gewicht. Toen toevallig op internet de boeken van Yvonne tegenkwam dacht dat kan wel een iets voor mij zijn en heb een boek besteld en een week later de andere twee boeken. Ben begonnen en weeg nu al 62,7 kilo en mijn buik voelt al weer een stuk dunner aan, ben veel minder moe, ben energieker , heb veel meer kleur in mijn gezicht: kortom heel enthousiast !

kim81
Berichten: 291
Lid geworden op: 11-09-2013 20:07

Bericht door kim81 » 12-04-2014 13:47

Welkom Connie!!

veel succes met Gok!

Gebruikersavatar
Connie B
Berichten: 2
Lid geworden op: 31-03-2014 15:45

Bericht door Connie B » 13-04-2014 00:11

Leuk dat je reageert op mijn voorstellen. Ik heb meteen ook even in jou dagboek gekeken, leuk ! Ik ben heel enthousiast over hoe ik me voel, voelt nog even belangrijker dan mijn gewichtsverlies.Gisteren heeft mijn man de kippizza gemaakt, superlekker!! Ook mijn twee pubers vonden hem heerlijk ! Morgen ga ik maar eens proberen crackers te bakken, heb vandaag alles in huis gehaald om ze te kunnen maken!

Plaats reactie