Nix (50) Het ei van Columbus

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nix
Berichten: 12
Lid geworden op: 07-04-2014 19:19

Nix (50) Het ei van Columbus

Bericht door Nix » 08-04-2014 08:25

Dat is wat ik dacht toen ik pas heel kort geleden van GOK hoorde. Ik ben een ervaringsdeskundige. Alles wat je maar kan bedenken heb ik geprobeerd. Twintig jaar geleden viel ik ruim 30 kilo af met een 1000 calorieën dieet. Dat heb ik een poosje vast kunnen houden. Na nog twee kinderen te hebben gekregen was het einde weer zoek. Er volgden de diëtiste, een HCG kuur, Weight Watchers, Prodimed, Dukan en waarschijnlijk ben ik nog wel iets vergeten. Ik ben het jojo-en beu. Ik ben er helemaal klaar mee. Ben nu bijna 51 en zwaarder dan ooit tevoren. Ik wil zo veel maar met dit gewicht gaat dat niet lukken. Sinds de laatste dag van maart ben ik een GOK-ker en dat bevalt me tot nog toe prima. Ik ben hier op het forum gekomen omdat ik een stok achter de deur wil. Toch een soort van niet vrijblijvend ergens aan beginnen en het weer uit laten gaan als een nachtkaars.
Het ei van Columbus wordt gezegd wanneer achteraf blijkt dat de oplossing eenvoudig was...
Afbeelding


Everything seems impossible untill it's done (Nelson Mandela)

henri
Berichten: 238
Lid geworden op: 16-05-2011 11:38

Bericht door henri » 08-04-2014 09:34

:welcome: hier op het forum. Ik wens je veel succes. Tip: maak een dagboekje en schrijf hierin je menuutjes op. Diverse GOKtoppers komen langs om je te ondersteunen. Het helpt mij i.i.g. enorm.
groetjes Henrianne

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 08-04-2014 15:41

Voor mij is het idd al 4 jaar de oplossing. Niet alleen wat de kilo's betreft maar ook om van mijn kwalen verlost te blijven ! Succes, ga ervoor en doe er je voordeel mee.
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Plaats reactie