Niki (30) Atkins repen?

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nikikupp
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-10-2012 13:06

Niki (30) Atkins repen?

Bericht door nikikupp » 07-04-2014 14:50

Hallo,

Ik ben net 8 weken geleden bevallen en ondanks de borstvoeding vliegen de kilo's er niet af. Ik was er 22 aangekomen en zijn er 10 af nu. Nog 12 te gaan. Vandaag overleg gehad op het consultatiebureau ik mag GOK gaan doen.
Dit deed ik voor de zwangerschap ook en had er hele goede ervaringen mee.

Nu moet ik door de borstvoeding die ik geef wel 6 keer per dag eten, dus de 3 grote maaltijden, ontbijt, lunch, avondeten en 3 tussendoortjes. Na de zwangerschap ben ik gek op zoetigheid en ik vroeg me af of ik dan ook een Atkins reep mag eten als tussendoortje? Weet iemand dit? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoor graag van jullie!

Ik wil maandag 14 april gaan beginnen en ik heb er weer super veel zin in!!

henri
Berichten: 238
Lid geworden op: 16-05-2011 11:38

Bericht door henri » 07-04-2014 15:40

Ben (nog) niet zo'n expert, maar volgens mij niet want er zitten volgens mij zoetstoffen in en die staan op de rode lijst.
Misschien kan iemand anders er ook nog niets over zeggen.....
In ieder geval heel veel succes en geniet van je kindje!

Gebruikersavatar
Geke69
Berichten: 384
Lid geworden op: 05-02-2013 11:28

Bericht door Geke69 » 13-04-2014 15:07

Hoi,

leuk dat je weer met GOK gaat beginnen! En welkom op het forum dus!
Ik vrees dat Atkins repen niet GOK-proof zijn vanwege de kunstmatige zoetstoffen maar ik heb de ingrediëntenlijst van die repen nooit bekeken dus zeker weten doe ik het niet.
Ik weet wel dat de "zoet-smaak" in voeding de honger/trek in eten kan versterken, zeker als je koolhydraat-gevoelig bent zoals in mijn geval..

Succes de komende week (y)
groeten Geke
mijn (eet)dagboek

Plaats reactie