Anette (53) Nieuwe weg ingeslagen Geen dieet maar leefstijle

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anettewola
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-02-2014 12:39

Anette (53) Nieuwe weg ingeslagen Geen dieet maar leefstijle

Bericht door Anettewola » 03-03-2014 14:56

:D Hallo,
Mijn naam is Anette ik ben 53 jaar oud (jong) en wil me even aan jullie voorstellen.
Na jaren dieeten ben ik op het punt om dit nooit weer te doen !!!
Ik ben 2 jaar geleden met Cambridge 21 kilo afgevallen !!! Hoera Hoera Hoera. In de eerste maanden na Cambridge ging het best goed ik kwam niet echt aan. Tot afgelopen zomer ik na mijn vakantie wel 5 kilo erbij !!! Oeps van alles heb ik geprobeerd maar steeds lukte het me niet om af te vallen. In december ben ik ook nog eens spontaan gestopt met roken jubel de jubel.!!! Ben zeker super trots dat me dat is gelukt !!! Ook nog eens zonder een centje pijn ( van bijna 2 pakjes :oops: naar 0 applaus ) !!!! Maar ojeee wat een effect op mijn gewicht. Ik ben maar een beetje gaan hannesen met dan weer een shake daarvan of een dieetje hiermee. Ik was even helemaal de weg kwijt. Tot ik deze website tegen kwam ik wist al wel dat als ik geen kookhydraten meer nam ik wel af zou vallen, maar het idee geen brood aardappels etc etc lokte me totaal niet. Ik hoop dat ik door te gokken weer grip krijg op mijn gewicht !!! Door een slechte knie en klompvoet ben ik ook aardig beperkt in bewegen en helemaal nu, nu ik weer meer ben aan gekomen. IK hoop zo dat het me gaat lukken om deze manier me eigen te maken en dat ik straks weer wat mobieler wordt en afval. (y)

kim81
Berichten: 291
Lid geworden op: 11-09-2013 20:07

Bericht door kim81 » 12-04-2014 13:52

Welkom Anette!

Door het fijne koolhydratenuur in het gokprogramma kun je lekker blijven genieten van aardappelen en brood als je dat wilt! Maar de vele lekkere alternatieven voor brood en aardappelen zullen er voor zorgen dat je ze waarschijnlijk snel vergeten bent!

Ikzelf Gok vanaf september/oktober en ben nu bijna 12 kilo kwijt.....en ook vanaf 4 januari gestopt met roken. geen kilo aangekomen en mijn eten smaakt nu nog beter!

Veel succes met het ontdekken van Gok! Het zal je snel bevallen!

Plaats reactie