OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diëtiste met Grip Op Koolhydraten - Forumindex OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diëtiste met Grip Op Koolhydraten -
GRIP OP KOOLHYDRATEN (G.O.K.) - OPGEWICHT KOMEN EN BLIJVEN!!! EIWITRIJK EN KOOLHYDRAATBEPERKT

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Rubens () Hallo! Ik ben overgestapt van het hipro-dieet

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diëtiste met Grip Op Koolhydraten - Forumindex -> 3. EX-SHAKERS
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rubens

BerichtGeplaatst: Zo Jun 27, 2010 7:30 pm    Onderwerp: Rubens () Hallo! Ik ben overgestapt van het hipro-dieet Reageren met citaat

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben ruim drie weken geleden gestart met het hipro-dieet (eiwitrijk met shakes maar ook met verse groenten) en ben daarmee 5,5 kilo afgevallen. Werd wel gek van de shakes (en de voortdurende honger). Mijn partner deed ook mee. Het afvallen ging bij hem veel sneller. Ondertussen hoorden we van GOK en vonden dat heel aantrekkelijk klinken.
Mijn lief is overgestapt en bleef afvallen. Ik wilde eigenlijk nog door met hipro omdat dit zo goed ging, totdat ik zag dat er aspartaam in de shakes zat. Toen was ik er meteen helemaal klaar mee. Sinds afgelopen donderdag ben ik over gestapt op GOK, maar dan zonder lemmersuurtje. Het afvallen is nu een beetje gestagneerd. Ik viel eerst gemiddeld 250gr per dag af en nu niets meer. Ik moet binnenkort menstrueren dus hopelijk heeft het daar mee te maken..... Sad
Ik hoop dat het afvallen daarna weer op gang gaat komen want anders ga ik toch nog even verder met hippro. Ik wil in ieder geval totaal 11kg kwijt.
Leuk om nu op dit forum te zijn en te kunnen delen.
Tot horens!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rubens

BerichtGeplaatst: Ma Jun 28, 2010 9:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ow, vergissing. ik ben helemaal geen 5,5 kg afgevallen. Had mezelf kennelijk rijk gerekend op de één of andere manier... Confused
Terug naar boven
Lin

BerichtGeplaatst: Di Jun 29, 2010 6:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi, succes hier en dat afvallen komt ook wel weer hoor!

groetjes

[/url]
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diëtiste met Grip Op Koolhydraten - Forumindex -> 3. EX-SHAKERS Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: