|
OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diėtiste met Grip Op Koolhydraten - GRIP OP KOOLHYDRATEN (G.O.K.) - OPGEWICHT KOMEN EN BLIJVEN!!! EIWITRIJK EN KOOLHYDRAATBEPERKT
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Yvonne Lemmers Site Admin

Geregistreerd op: 10 Dec 2007 Berichten: 1615 Woonplaats: Beneden-Leeuwen
|
Geplaatst: Ma Dec 12, 2011 4:30 pm Onderwerp: Pas tevreden als de prins gaat "gokken" |
|
|
Hier een kopie van het artikel wat op 2 december 2011 in de Gelderlander stond.
Dan hebben jullie gelijk een kijkje in mijn keuken.
Zie de volledige en goed leesbare tekst op
http://www.gripopkoolhydraten.nl/nieuws-opgewicht/
De kop van het artikel wordt door de meesten niet gelijk begrepen. Wij GOK-kers begrijpen het natuurlijk wel. Het nodigt wel uit om het hele artikel te lezen om de kop te begrijpen.
De verslaggever Bas van der Hoeven is ook een beetje kort door de bocht gegaan, want dat hele prinsverhaal kwam voort uit mijn opmerking dat ik een hooggevoelig persoon ben.
En dat hoog gevoelige personen van oudsher de raadgevers van de koning zijn.
En toen zei ik: "Als de grip op koolhydraten boekjes bij de prins op de tafel liggen, dat zou pas mooi zijn"
Vooral ook omdat iedereen weet dat het prinselijk paar, net zoals ieder ander gewoon mens, moeite doet om 'de lijn te houden'. Grote kans dat er met aspartaam gezoete producten gegeten en gedronken worden, en de nadruk op vetarm.
En zoals in ieder gezin, doen de kindjes gewoon mee met de eet- en drinkgewoontes van de ouders.
Grote kans als Maxima en Willem Alexander de koolhydraatbeperkte boodschap uit gaan brengen dat heel Nederland volgt!
Dat zou pas mooi zijn!
Zie de volledige en goed leesbare tekst op http://www.gripopkoolhydraten.nl/nieuws-opgewicht/
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. _________________ Yvonne Lemmers
Van koolhydraten krijg je honger... zegt het voort, zegt het voort...
www.gripopkoolhydraten.nl/nieuws-opgewicht
www.twitter.com/yvonnelemmers
www.facebook.com/gripopkoolhydraten |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Clau

|
Geplaatst: Di Dec 13, 2011 8:22 am Onderwerp: |
|
|
sluit me volledig bij je verhaal aan.
En wat mooi, dat Frans Duits je persoonlijk gevraagd heeft.
Kan een mooie aanleiding zijn voor heel Nederland.
(maar eerst maar zijn collega's, fans) _________________ Dagboek
Als je 1000 x valt, moet je 1001 x opstaan!
BED zit niet altijd tussen de oren, maar ook in de KH! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
margos
Geregistreerd op: 21 Jan 2010 Berichten: 417 Woonplaats: Beneden-Leeuwen
|
Geplaatst: Di Dec 13, 2011 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ik had het stuk inderdaad in de Gelderlander zien staan/gelezen. Ik had je nog een reactie willen sturen; vergeten.
Het was een duidelijk verhaal, ben benieuwd naar slanke Fransje. Ik ga het in de gaten houden.
En misschien kun je de prins je artikel met het 1e boek wel toesturen. Wie weet... . _________________
[/url] |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaartendraak
|
Geplaatst: Vr Dec 23, 2011 11:30 am Onderwerp: |
|
|
Ik ken heel die Frans niet maar als 'bekende' nederlanders je al als coach gaan vragen krijg je vanzelf meer bekendheid. Wel leuk om te zine dat je 2e kookboek nr 1 bij BOL.com staat, zegt toch heel wat  _________________ Groetjes,
Astrid
Mijn dagboekje
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Riky

|
Geplaatst: Ma Jan 09, 2012 7:28 pm Onderwerp: |
|
|
Leuk Yvonne en hoe meer mensen deze berichten lezen, hoe beter. GOK groeit zullen we maar zeggen, maar wij niet  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|