Weeltje () Nu eindelijk het juiste dieet gevonden?

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Weeltje80
Berichten: 19
Lid geworden op: 02-08-2014 13:10

Weeltje () Nu eindelijk het juiste dieet gevonden?

Bericht door Weeltje80 » 02-08-2014 13:28

Hallo allemaal,

Na prodimed, weightwatchers, dr. Frank, Sonja Bakker (nog meerdere diëten maar te veel om op te noemen) en de laatste was cambridge hoop ik het nu te hebben gevonden met grip op koolhydraten.

Ik ben de echte jojoer met zo'n 15 tot 20 kilo waar ik steeds mee schommel.
Vorig jaar veel afgevallen met weight watchers en sporten erbij. 15 eraf en daarna weer 20 erbij :shock:
Nu 10 kg kwijt met cambridge maar dat hield ik niet vol alleen die shakes en repen. En ik had een chagrijnige consulente dus dat hielp ook niet erg mee.

Dus nu met vol goede zin gisteren begonnen. Boodschappen doen duurde iets langer vanwege de etiketten maar heb nu een goede basis in huis.

Straks ga ik de rookkaas crackers maken en heb net heerlijk geluncht met een tonijnsalade. Straks bij vrienden zelf pizza maken en maak daarnaast wel een Griekse salade met feta en olijven zodat ik uitkom op een goede verdeling eiwitten vetten etc.
Zit er helemaal in merk ik :D het boek ligt naast me op de bank en het feit dat dat koolhydratenuur vanavond weer komt maakt het bijna tot een feestje :D

Nou dat was mijn voorstel stukje wel voor nu hihi ik ben benieuwd naar jullie verhalen dus ga het forum maar is doornemen.

Succes allemaal.
Groetjes Wendy

sandra1976
Berichten: 1513
Lid geworden op: 04-10-2013 08:53

Bericht door sandra1976 » 03-08-2014 21:48

Welkom en succes!

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Vastberaden GOK-ken

Bericht door Yvonne Lemmers » 04-08-2014 10:21

Dag Wendy

Welkom op ons forum.
Ik heb net ook al je dagboekje doorgelezen en zo te zien bevalt GOK je nu toe het jou wel. Als ervaren lijnster ben je helaas een lijn-ervaringsdeskundige.

GOK zal wellicht in de eerste weken als een soort van dieet aanvoelen,
maar ik hoop/verwacht dat je deze andere manier van eten als
'gewone voeding maar dan anders' zult gaan zien.
En dat je via fase 1 langzaam en gestaag richting je ideale kledingmaat gaat, en dat je daarna dit gewicht via fase 2 gaat behouden.

Blijf vastberaden GOK-ken, blijf schrijven in je dagboek, lees bij anderen in hun dagboeken en laat berichtjes achter, dan krijg je vanzelf feedback in je eigen dagboek. En dat is goed voor je motivatie. Op deze manier gaat het je vast lukken.

Succes! (y)

Plaats reactie