| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Anou
|
Geplaatst: Do Mei 06, 2010 6:51 pm Onderwerp: Noel () ex prodimed |
|
|
Hallo iedereen,
Ik ben 1 januari van dit jaar begonnen met het prodimed dieet en ik ben nu in totaal 17 kilo kwijt. Tijdens mijn dieet heb ik het boek van yvonne gelezen en het sprak mij heel erg aan. Nu ik bijna klaar ben met prodimed(nog 1 week)wil ik het proteine dieet gaan volgen van yvonne. De reden hiervan is dat ik op mijn gewicht wil blijven. En na het boek gelezen te hebben is Grip op koolhydraten een goed middel om dit te bereiken.
Ik ben al eens eerder veel kilo`s kwijt geraakt, maar die kwamen er ook weer net zo hard aan. Deze fout wil ik absoluut niet herhalen.
Hebben jullie misschien nog tips voor me? Ik ga het boek van yvonne nog een keer lezen en wat aantekeningen maken, zodat ik volgende week een goede start kan maken.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
yeppe

|
Geplaatst: Do Mei 06, 2010 7:46 pm Onderwerp: |
|
|
Jeetje 17 kg ! Ik kan goed begrijpen dat je die er graag af wil houden . Een tip, ja hoor...Spit dit forum maar eens lekker door ! De recepten en de dagboeken helpen je flink op weg.
Succes, grtz Annemarie _________________ Met Gokken van eetLUST naar eetRUST !
[/url] |
|
| Terug naar boven |
|
 |
miesje1959

Geregistreerd op: 24 Mrt 2010 Berichten: 2810 Woonplaats: hippolytushoef
|
Geplaatst: Do Mei 06, 2010 8:39 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom op het forum. Inderdaad steek veel op van het forum en de dagboeken.
Legio recepten zijn er te vinden en veel andere info.
Is iets je niet duidelijk,.....stel gerust een vraag,...een reaktie krijg je dan wel.
Succes!!
gr. Astrid _________________ mijn eetdagboek
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
carmen1405
|
Geplaatst: Za Mei 08, 2010 5:03 am Onderwerp: |
|
|
Wow 17kg! Goed gedaan zeg. Welkom bij het GOKken en het forum. Succes ermee. _________________ in memoriam Dgino ♥ 02-05-1997 † 30-01-2009 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
SHARON
|
Geplaatst: Za Mei 08, 2010 7:33 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Anou,
wat leuk ook ik ben in jan begonnen (12-1) met prodimed en ben ook bijna 17 kil0 daar mee afgevallen. Ik ben 3 weken geleden met het gokken begonnen, ben vanuit fase 2 zo over gestapt op het gokken. Bij mij gaat het prima ben in die drie weken zelf -1,9 kilo afgevallen dus het is prima te doen hoor na de prodimed. Heb je het wel helemaal afgebouwd?
Groetjes en het gaat je zeker lukken hoor. Sharon |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Roussa

|
Geplaatst: Zo Mei 09, 2010 8:04 am Onderwerp: |
|
|
Jullie zijn mijn voorbeeld
Ik ben net begonnen met Prodimed, nu 5.5 kg afgevallen en nog 16 kg te gaan. Ik wil ook vanuit fase 2 over op GOKken en dan dus nooit meer diëten. GOK is geen dieet maar een levenswijze.
Ik heb net nog een ander indrukwekkend boek gelezen van George Stella. Hij was een beroemde chef in Florida en woog op een gegeven moment 560 pounds. Zijn vrouw was 75 pnd te zwaar. Zoon van 15 woog al 300 pnd en die van 12 was ook die richting op. Zij ging allemaal kHbeperkt doen en de pnds vlogen eraf Nu jaren later zijn ze nog steeds op gewicht. Hij heeft leuke kookboeken geschreven. Helaas gebruiken ze wel Splenda als er zoetmiddel nodig is maar daar kun je Stevia voor substitueren. _________________ "Ik heb levenslang GOK en ik ben er blij om!"
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wALiwvh/]
[/url |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Anou
|
Geplaatst: Wo Jun 02, 2010 12:50 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo iedereen,
Bedankt voor de reacties . Ik lees ze nu net pas anders had ik natuurlijk eerder gereageerd. Ik ben nog niet begonnen met yvonne lemmers, omdat ik eerst graag het boek nog een keer wilde doorlezen. Hier ben ik nog niet aan toegekomen ivm werk. Ik denk dat ik gewoon dit forum goed moet gaan doorspitten en op basis daarvan ga beginnen. En dan tussendoor het boek nog een keer door bladeren.
Sharon, ik heb inderdaad alle fases van prodimed afgemaakt. Achteraf had ik dat beter niet kunnen doen, maar dit werd me aangeraden door de diëtiste. Mijn lichaam went namelijk weer aan allerlei koolhydraten, waardoor het weer moeilijk wordt om ervan af te blijven.
Ik drink momenteel ook green coffee 800 erbij, zodat ik niet aankom. Zodra ik de overstap heb gemaakt naar GOK stop ik hiermee. Ik hoop dat het Kookboek gauw uitkomt, dit zal echt een uitkomst zijn voor me.
Ik hou jullie op de hoogte.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Roussa

|
Geplaatst: Wo Jun 02, 2010 1:08 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is de reden waarom ik ook vanuit fase twee over ga stappen. Ik ben nu 5 weken bezig en 10.6 kg afgevallen. Morgen weer wegen en ik ben benieuwd wanneer ik dan naar fase 2 mag. Neem nu af en toe als ontbijt een kH arme cracker met een beetje gerookte geitenkaas (meegesmokkeld van La Palma).
Maar ik popel om met GOKken te beginnen.
Succes jij ook met lezen, zowel het boek als het forum zullen je veel info verschaffen. _________________ "Ik heb levenslang GOK en ik ben er blij om!"
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wALiwvh/]
[/url |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|