Helga (41) Na modifast intensive verder met GOK

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Helga
Berichten: 70
Lid geworden op: 01-06-2012 09:10

Helga (41) Na modifast intensive verder met GOK

Bericht door Helga » 06-06-2012 09:13

Hallo allemaal

Ik ben Helga 41 jaar en veel te zwaar, al 20jaar ben ik bezig met wisselen tussen verschillende diëten... ik ben een snelle afvaller alles wat ik doe gebeurd met een inzet van 200% het type als je wat doet dan ook goed :evil: op momenten dat er een tegenslag komt laat ik echter al mijn principes los en zo ook mijn eetregime, waardoor ik weer aankom, yep meer dan ik afgevallen was!Gevolg er moet weer 40 a 50 kg af :(
Dat waren idd flink wat tegenslagen!
Nu is het noodzaak om in te grijpen, ik heb 2kleine kinderen en wil met met mijn gezin genieten van al het moois op de wereld,wat nu vaak niet lukt omdat ik me niet lekker voel!

Nu ben ik in de 3e week van fase 1 modifast intensive en de kilo's vliegen eraf, in 2 weken was er 9kg af deze week heb ik nog niet gewogen omdat ik niet gefrustreerd de dag door wil als het keer een dag wat minder gaat, vandaar nu een wee moment van 1 keer per week, perfectionistisch als ik ben wil ik niet in een keer omspringen naar GOK omdat ik de modifast verantwoord af wil bouwen.
Ik ga vanaf volgende week 1zakje modifast vervangen door kharme maaltijd, ik begreep v een collega die cb doet dat haar begleidster adviseert om deze maaltijd naast de 3e schake te nemen ipv deze te laten vervallen..
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zou het gezellig en fijn vinden als er iemand is die net als ik veel moet afvallen dat hier op het forum samen te doen....
Groetjes Helga :lol:
Afbeelding

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 06-06-2012 17:42

Welkom op het forum, Helga.

Als je bij dagboeken 11 hier op het forum een dagboekje aanmaak krijg je vanzelf veel respons en tips.

Succes!
Thea Bremer

Helga
Berichten: 70
Lid geworden op: 01-06-2012 09:10

Bericht door Helga » 07-06-2012 07:50

Dank je, ga ik doen
Afbeelding

Margo
Berichten: 1168
Lid geworden op: 13-04-2012 15:39

Bericht door Margo » 07-06-2012 08:45

welkom Helga, heel veel succes!! :wink:
Mijn dagboek

Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!

Helga
Berichten: 70
Lid geworden op: 01-06-2012 09:10

Bericht door Helga » 15-06-2012 08:37

Dankje :D

Ik ben nog steeds aan het puzzelen hoe te switchen naar gok ben deze week van 3 shakes/repen naar 3shakes/repen en 1 salade met kip of vis gegaan, vind het eng om de lunch of ontbijt om te zetten naar een gok maaltijd, heeft iemand hier ervaring mee, vind zelf de shakes handig om snel de start te maken maar niet om maanden mee af te gaan vallen, wil nog 30 kg kwijt de eerste 12 zijn eraf jippieeeee

Liefs Helga
Afbeelding

Plaats reactie