| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
grietje24

|
Geplaatst: Ma Jul 19, 2010 4:38 pm Onderwerp: Grietje (24) bijna afgebouwd met cb |
|
|
hoi allemaal.
ik ben vanaf vandaag lid van deze forum, ik heb boek gelezen en vind het een heel goed boek, ik zou me even voorstellen ik ben grietje ik ben 24 jaar oud en leef al heel meel leven met overgewicht en de laatste paar jaren had ik ook veel last van hoge bloeddruk, in drie jaar tijd ben ik 43 kilo afgevallen ik vind dat best wel super goed van mezelf, mijn dieet wat ik nu nog doen ik cb en daar ben ik nu mee aan het afbouwen en daarna wil ik gok gaan doen, alleen nu vraag ik me af welke mensen doen dit en wat eten jullie nu op een dag zeg maar, en waar kan ik die meel voor kh arm brood bestellen, want vrijdag mag ik ook weer brood eten en ik wil al een klein beetje beginnen met gok of is dat geen goed idee wie kan me tips en alles geven.
groeten griet. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Alexandra
|
Geplaatst: Wo Jul 21, 2010 2:29 pm Onderwerp: |
|
|
Hai Grietje,
Welkom hier en een joekel van een pluim, jeetje wat ben je goed afgevallen zeg!
Misschien heb je intussen al antwoord op je vragen gekregen, spit dit hoofdstukje maar eens goed door, de meeste mensen hebben volgens mij Cambridge netjes afgebouwd, maar dan zonder de koolhydraten. Dus eerst 1 shake vervangen, een week lang, dan 2 shakes en dan 3.
De vervangende maaltijden maak je koolhydraatarm, pas in je 3e week maak je van 1 van de 3 maaltijden je koolhydratenuurtje en je bent een fulltime-GoKker!
Succes!
Groetjes,
Alexandra _________________ Carpe Diem!  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
grietje24

|
Geplaatst: Wo Jul 21, 2010 10:10 pm Onderwerp: |
|
|
hoi alexandra
dank je wel voor je complimentje het is wel in drie jaar tijd he, en ik had altijd hele hoge bloeddruk en dat heb ik nu niet meer dus dat scheelt weer he.
ja ik heb gelezen allemaal en ik ga gewoon afbouwen en als ik dan brood mag nee ik daar kh arm brood voor en.
groeten griet |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gazelle
|
Geplaatst: Wo Jul 21, 2010 11:03 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom Grietje,,
Zo jij bent al veel afgevallen een hele prestatie hoor.echt knap
Het gokken zal je goed bevallen..Je kan zo lekker eten mmmmmmmm ik smul iedere dag weer heel veel succes  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
grietje24

|
Geplaatst: Wo Jul 21, 2010 11:11 pm Onderwerp: |
|
|
dank je wel voor je reactie, ik heb de rookkaas al geprobeerd te maken maar nog niet geproefd ik wou ook graag de wafels maken maar ja kon nergens proteinpoeder vinden dus dat zou ik even bestellen.
SPERZIEBONEN-KIP CURRY met rijst en mango en yoghurt mmmm hoor |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Karin Kooy
|
Geplaatst: Do Jul 22, 2010 11:57 am Onderwerp: |
|
|
Protiene poeder of wel Protifar+ koop je gewoon bij de drogist.
Groet,
karin _________________
Overal waar "te"voorstaat is niet goed, behalve tevreden. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
grietje24

|
Geplaatst: Di Aug 03, 2010 8:42 pm Onderwerp: hoofdpijn help |
|
|
hoi allemaal
kan best zijn dat mijn verhaal al ergens staat maar kon hem niet meer terug vinden, ik ben nu in week drie van cb afbouwen en zo van de week heb ik hoofdpijn ik ga er mee naar bed en sta er mee op echt vervelend.
ik eet gewoon dus ik eet best wel veel kh maar ik heb er geen honger gevoel van en dat vind ik heel goed, maar ik wil nog wat kilo afvallen dus vanaf volgende week denk ik dat ik hier mee begin en dan als ik bij mijn vriend ben word wat moeilijker wat hij vind een beetje onzin, hij zegt als je gewoon drie maaltijden eet en geen tussendoortjes hoef je ook niet aan te komen
oh ja van cb dieet heb ik overgehouden evenwicht stoornis zou dit te maken hebben dat ik 40 kilo ben afgevallen?
groeten |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|