|
OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diëtiste met Grip Op Koolhydraten - GRIP OP KOOLHYDRATEN (G.O.K.) - OPGEWICHT KOMEN EN BLIJVEN!!! EIWITRIJK EN KOOLHYDRAATBEPERKT
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
asnij
|
Geplaatst: Za Mei 15, 2010 10:06 am Onderwerp: Asnij () Ex-prodimed |
|
|
Ook voor mij tijd om me voor te stellen. Ik ben Astrid en ben vanaf m'n middelbare schooltijd aan het worstelen met m''n gewicht. Gaandeweg is dat steeds erger geworden en heb ik zelfs, een jaar of tien geleden, een hele periode gehad van eetbuien. Dat ligt inmiddels alweer wat jaren achter me. Ik heb dat patroon kunnen doorbreken. Alleen het overgewicht is gebleven.
Anderhalf jaar geleden begon ik met prodimed na het lezen van het boek van Erica Terpstra. Dat ging een half jaar best voorspoedig. Ik kon me er goed aan houden en raakte 20 kilo kwijt.
In de zomervakantie ging dat echter mis. Ondanks de moedige poging om me op vakantie ook aan prodimed te houden mislukte dat. En ook na de vakantie kon ik het niet echt meer oppakken. Ik bleef het wel proberen maar dat ging van kwaad tot erger en leidde uiteindelijk tot een gewichtstoename van 8 kilo en een flink gat op m'n bankrekening
Elke week nam ik me voor om het weer goed op te pakken. Toen kwam echter het moment dat m'n partner liet weten het toch wel eng te vinden. Al die zakjes eten met al die zoetstoffen. Ik kreeg het boek van Yvonne kado omdat het zo op mij zou slaan.
En dat klopt wel. Alle omschrijvingen, vage klachten enzo. Ik wist ook wel dat koolhydraten me geen goed deden maar ik had ook moeite met het helemaal uitbannen van dingen als rijst en pasta.
Dus ben ik begonnen. Het gaat redelijk goed maar ik moet af en toe nog wel nadenken. Mn over de samenstelling van de KH maaltijd.
Opvallend is wel dat ik duidelijk "dunner" wordt. Echter de kilo's vliegen er niet af. Wel gek. Maar goed, misschien moet m'n lichaam wat langer wennen. Ik ga in ieder geval door!
Groetjes,
Astrid |
|
| Terug naar boven |
|
 |
janine59

|
Geplaatst: Za Mei 15, 2010 10:18 am Onderwerp: |
|
|
Welkom Astrid. Het gaat je vast lukken hier. Je mag zoveel lekkere dingen eten. Je wilt nooit weer van die zakjes!!!
Ga je een dagboekje aanmaken? _________________ Het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lin

|
Geplaatst: Wo Mei 19, 2010 8:33 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Astrid, ik ben ook een ex prodimed. Mij bevalt het GOKKEN prima, in korte tijd al weer wat kilo's kwijt. Succes en het gaat vast lukken!
groetjes Linda _________________ [url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wQQjJUH/]
[/url] |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|