|
OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diëtiste met Grip Op Koolhydraten - GRIP OP KOOLHYDRATEN (G.O.K.) - OPGEWICHT KOMEN EN BLIJVEN!!! EIWITRIJK EN KOOLHYDRAATBEPERKT
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Yvonne Lemmers Site Admin

Geregistreerd op: 10 Dec 2007 Berichten: 1615 Woonplaats: Beneden-Leeuwen
|
Geplaatst: Zo Nov 29, 2009 3:16 pm Onderwerp: 21. Atlas-profilax links |
|
|
Er is inmiddels veel te vinden op internet over atlasprofilax.
o.a.
www.atlasprofilax.com de officiële site
http://www.symbolic.be/?CategoryID=636&ArticleID=1712 Erg duidelijk en mogelijkheid om uitgebreide info-folder te downloaden.
www.atlasevolution.com
www.marieatlas.co.uk met veel video's
"Aan de huisarts, de fysiotherapeut en de via-via neuroloog in mijn persoonlijke omgeving gevraagd: “Kan dit?” en “Herken je dit?” Er kwam de bevestiging van genoemde artsen/verzorgers, dat het hele atlas-C1-gebied in de nek heel vaak voor veel heftige ’shit’ zorgt in de fysieke constitutie van patienten. Maar er kwam dus geen enkele inhoudelijk afwijzing op het verhaal en dat was voor mij genoeg. DOEN dus!"
"En inderdaad, ondanks al mijn voorgaande metafysieke behandelingen, ontelbare Rolfing sessies, ‘diepweefsel’- én giropraktische behandelingen, bleek óók ik bij de 99,9% van de mensheid te horen met een significant geluxeerde Atlas."
"De behandeling bestond eruit dat ik werd gemasseerd (inclusief het gebruik van een pulserende sonde) in het zachte weefsel rond de C1-wervel. Schijnbaar is een éénmalige sessie van ca. 15 minuten voldoende en, indien correct uitgevoerd, is het resultaat levenslang blijvend."
Bovenstaande citaten is afkomstig van volgende pagina.
Lees verder: www.wanttoknow.nl/overige/hoe-draag-jouw-atlas-jouw-wereld
www.consciousmedianetwork.com/members/mhane.htm _________________ Yvonne Lemmers
Van koolhydraten krijg je honger... zegt het voort, zegt het voort...
www.gripopkoolhydraten.nl/nieuws-opgewicht
www.twitter.com/yvonnelemmers
www.facebook.com/gripopkoolhydraten |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mojo123

|
Geplaatst: Wo Jun 08, 2011 6:51 pm Onderwerp: Atlasprofilax behandeling youtube |
|
|
Hallo allemaal,
Via deze link wordt er een via youtube filmpje uitgelegd door de Vlaamse dokter de Vriendt hoe zo'n atlascorrectie in zijn werk gaat.
http://www.youtube.com/watch?v=e6Ml6g0-C1Q
Groeten,
Monique |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
omafia

|
Geplaatst: Di Sep 20, 2011 11:46 am Onderwerp: |
|
|
Als ik die filmpjes bekijkt, wordt het soms met een apparaat gedaan en soms met de handen, hoe weet je nu wat het beste is, en hoe weet je dat degene die het uitvoerd het ook goed uitvoerd, ik vind het best moeilijk, want ook ik kan mijn nek niet goed draaien, mijn ene been is wat korter en mijn ene schouder hangt wat naar beneden, ik dacht dat komt omdat ik een borstamputatie heb gehad, maar ja nu twijfel ik daar ook weer over.
Mijn vraag is eigenlijk hoe kom ik aan bij de goede man of vrouw terecht. _________________ Dagboekje omafia
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|