OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diėtiste met Grip Op Koolhydraten - Forumindex OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diėtiste met Grip Op Koolhydraten -
GRIP OP KOOLHYDRATEN (G.O.K.) - OPGEWICHT KOMEN EN BLIJVEN!!! EIWITRIJK EN KOOLHYDRAATBEPERKT

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

20. ATLASprofilax - rechtzetten van de eerste halswervel
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diėtiste met Grip Op Koolhydraten - Forumindex -> YVONNE'S WEL EN WEE
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Y. Lemmers

BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2009 12:46 pm    Onderwerp: 20. ATLASprofilax - rechtzetten van de eerste halswervel Reageren met citaat

Atlasprofilax
Sinds gistermiddag (12 november 2009) is mijn Atlas (= eerste halswervel) op zijn plaats gezet via Atlasprofilax (zie www.atlasprofilax.com).
Nu voel ik me anders, sta ik rechterop en kan ik mijn hoofd veel meer draaien.
De beknelde zenuwen en bloedbanen door jarenlange afknelling door een verkeerdzittende eerste halswervel (=de atlas) krijgen ineens meer ruimte.
Ik ben aan het ontwaken, voel allerlei prikkelingen, prettige spiertrekkingen. Ik heb heerlijk geslapen, kon met gemak van links naar rechts draaien, kon met moeite het bed uit omdat het zo heerlijk was!!! Normaal word ik alleen maar stijver van lang in bed liggen.
En: ik kon eindelijk langer dan een halve minuut op mijn buik liggen zonder pijn in mijn nek te hebben...
Wonderbaarlijk en onvoorstelbaar.
En dat in een behandeling van enkele minuten. Alleen een controle-afspraak voor evaluatie. Als de Atlas eenmaal goed zit dan blijft dat levenslang!

Mijn zenuwen en bloedbanen die door het ruggemerg lopen hebben nu vrij baan gekregen...
Nu is het de taak van mijn zelfherstellende lichaam om oud-zeer op te ruimen.
Mijn oorsuizen zijn helaas nog niet weg, maar wie weet in de loop der dagen, maanden...
Ik zit zowaar nu recht voor mijn beeldscherm, had altijd de neiging om onderuit te zakken en nu NIET!! En geen raar knisperend geluid meer bij hoofdbewegingen!
En mijn heupen zitten ineens los: ik kan de salsa weer dansen!!

Ik zal hier regelmatig mijn bevindingen beschrijven. Voor mezelf ook een dagboekje.

VAN KOOLHYDRATEN KRIJG JE HONGER.
Zegt het voort, zegt het voort...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Carla!

BerichtGeplaatst: Zo Nov 15, 2009 5:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is geweldig nieuws voor je Yvonne, gefeliciteerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kaatjekat

BerichtGeplaatst: Wo Nov 18, 2009 12:12 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed hoor Yvonne, fijn dat het lijkt te helpen!

Ik schrik wel een beetje, want dat knisperende gevoel dat je beschrijft heb ik ook. Alsof je in je hoofd het knarsen van je nekwervels op elkaar hoort...??? Op mijn buik liggen kan ik alleen bij de fysio, als-ie zo 'n bed heeft met een gat erin voor je gezicht... Laughing

http://www.karinsknutsels.blogspot.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Nov 18, 2009 12:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel herkenbaar Karin,

Ik moest van te voren op mijn buik liggen met het hoofd in zo'n steun zodat je ruimte hebt om te ademen. Gewoon met de kleren aan.
Peter Lucardie uit Dussen, die bij mij de atlasprofilax verrricht heeft, deed wat proefjes met mijn benen. Ook moest ik even mijn hoofd naar links draaien. En ik zei gelijk dat dat voor mij heel moeilijk is om dat lang vol te houden. Voelde nooit goed, kon ook nooit op mijn buik slapen of op het strand lekker op mijn buik liggen zonnen.

Nadat hij mijn nek rechtgezet had moest ik weer gaan liggen... en weer mijn hoofd naar links draaien... en toen lag ik daar voor het eerst in mijn leven gewoon ontspannen!!!!!!!!
En hij heeft me verzekerd dat als de atlas eenmaal rechtgezet is dat het hele leven zo blijft!!

Ook kinderen met ADHD, autisme hebben vaak een scheefzittende atlas.
Hij vertelde een verhaal van een kindje van 4 jaar dat bijna niet praatte. Na de behandeling (atlascorrectie) ging het kind spontaan praten... Na jaren kwam hij het kind tegen en die vloog hem om de hals... hij werd er weer bijna ontroerd van.
Je schijnt er mee geboren te worden en als je moeder het heeft dan hebben de kinderen ook grote kans op een ATLAS probleem.

Nou dit lijkt wel een verkooppraatje, maar het is gewoon mijn bevinding en zoals jullie van mij inmiddels wel begrepen hebben geef ik graag goede raad door.

Het heeft een nadeel... ik wil 's morgens lekker in mijn bed blijven liggen... voorheen ging ik liever vroeg mijn bed uit want van uitslapen kreeg ik alleen nog maar meer last van mijn scoliose.

Over scoliose gesproken... die is nu over en mijn heupen zitten lekker los... kan lekker de salsa dansen en misschien kan ik nu eindelijk hoelahoepen!

zie www.atlasprofilax.com

Van koolhydraten krijg je honger... zegt het voort, zegt het voort...
www.gripopkoolhydraten.nl/nieuws-opgewicht
www.twitter.com/yvonnelemmers
www.facebook.com/gripopkoolhydraten

Laatst aangepast door Yvonne Lemmers op Wo Dec 08, 2010 11:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jan 07, 2010 4:08 pm    Onderwerp: atlas-profilaxe Reageren met citaat

Meevallertje...
Ik kreeg net bericht van mijn zorgverzekering VGZ dat ik 180 euro (voor 2 behandelingen Atlas-profilaxe bij Peter Lucardie in Dussen) terugkrijg.
Behandelingen bij Peter Lucardie vallen onder alternatieve zorg.

Een aanrader voor iedereen die regelmatig last van rug, schouders, nek heeft. De oorzaak zal dan hoogstwaarschijnlijk een scheefzittende atlas zijn en die is in 1 behandeling (+ 1 nacontrole) recht!! En gaat nooit meer scheefzitten.

Laatst aangepast door Yvonne Lemmers op Wo Dec 08, 2010 11:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2010 4:16 pm    Onderwerp: Club van rechtgezette atlassen Reageren met citaat

Gisten ben ik ter nacontrole geweest bij Peter Lucardie in Dussen.
Het gaat heel goed met me.
Afgelopen zondag onderuit gegaan - op een gladde vlonder - en mijn stuitje behoorlijk bont en blauw bezeerd, kon de volgende dag de trap bijna niet opkomen en nu is het vrijdag en heb ik bijna nergens meer last van. Dat zou in mijn periode van een scheve atlas zeker anders geweest zijn... Nu ben ik gewoon doorgegaan met wat kleine aanpassingen... zachtjes de trap op in plaats van hollend bijvoorbeeld.

MIjn schoonmoeder (82) heeft gisteren haar eerste halswervel recht laten zetten gisteren en ze belde me net op dat ze voor het eerst gewoon lekker heeft kunnen slapen zonder pijne nek of pijne rug... wonderbaarlijk maar waar!

En laatst een zoontje (10) van een vriendin die ook van alle klachten af is.
Ik heb nog van aan aantal anderen gehoord die er naar toe gaan...
Peter zal wel blij zijn met mijn promotie!

Ik houd jullie op de hoogte!
Want mijn 88-jarige moeder wil ook zo graag...

Laatst aangepast door Yvonne Lemmers op Wo Dec 08, 2010 11:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Jan 23, 2010 8:10 pm    Onderwerp: Geen kraker Reageren met citaat

Atlas-profilax valt niet onder de noemer krakers.
Het is een zeer zorgvuldige veilige methode.
Naar een kraker ben ik nog nooit geweest... lijkt me ook helemaal niks.

Laatst aangepast door Yvonne Lemmers op Wo Dec 07, 2011 12:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Tea

BerichtGeplaatst: Zo Jan 24, 2010 11:19 am    Onderwerp: Re: Geen kraker Reageren met citaat

opgewicht schreef:
Atlas-profilax valt niet onder de noemer krakers.
Het is een zeer zorgvuldige veilige methode.
Naar een kraker ben ik nog nooit geweest... lijkt me ook helemaal niks.

Gelukkig, ik had dat gevoel zelf ook al, maar ben blij dat jij dit ook nog even bevestigd.
Ik heb namelijk een afspraak 20 febr. met een mevr. uit Zwolle die mijn Atlas recht gaat zetten. Althans ik denk zelf dat ie scheef zit........

Ik heb de uitzending van Zembla bekeken en kreeg er wel een beetje naar gevoel van, maar toch wil ik het door zetten.

Ik las op een ander forum een stuk over een verbod van Atlas-profilax, volgens mij was dat in Amerika. Als ik het goed begrepen heb deden ze het daar met een instrument. Mijn engels is niet dusdanig goed dat ik het volledig begreep.

Ik heb die mevrouw gesproken en ik vertrouw erop dat het goed komt.
Groetjes Tea Wink
Terug naar boven
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 2:05 pm    Onderwerp: Van radeloos naar niet meer slapeloos. Reageren met citaat

Gisteren weer een rechtgezet mens teruggezien op mijn consult.
In het begin van het jaar was ze radeloos en nu staat er in haar dagboek:
    Lang leve Yvonne en de Atlas.

Een mooier compliment kan ik niet krijgen.

Het valt me op dat iedereen die de atlas goed laat zetten in een keer van alle slaapproblemen af is. Het zoeken naar een juiste houding om maar comfortabel te liggen in bed is verleden tijd met een rechte atlas!!!

Laatst aangepast door Yvonne Lemmers op Wo Mei 11, 2011 1:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Renate

BerichtGeplaatst: Vr Feb 05, 2010 1:08 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nu twee keer dan bij de chiropractor geweest en lees nu eigenlijk pas al deze verhalen goed door.

Slaapproblemen die Yvonne noemt, ken ik echter niet, behalve dat ik 's ochtends steeds stijver uit bed kwam.

De chiropractor constateerde dat mn rug niet recht is, mn linkerkant is korter dan mn rechterkant, ws veroorzaakt door een trauma aan mn linkervoet. Ik word dus nu gekraakt en ik kan al veel meer bewegen dan twee weken geleden. Ik kan mn sokken weer aandoen en mn hoofd weer naar links bewegen.

Ik heb net Zembla gekeken, ik gruwel er wel van, maar in de reguliere geneeskunde gaat het ook niet altijd goed......
De mijnest is aangesloten bij de Nederlandse Chiropractoren Associatie, maar als ik het goed begrijp wil dat ook niets alles zeggen. Zelf heb ik wel een goed gevoel bij wat ze doet.

Ook heb ik op de site van de atlas gekeken... blijkt er iemand bij mij heel dichtbij te wonen die dit behandeld, ms ga ik wel ff contact opnemen om te vragen wat wijsheid is.

Wel raar eigenlijk dat er zoveel mensen alleen al hier met dezelfde klachten lopen...., toch?

Oh ja, ze vroeg wel aan mij wat voor een houding ik sliep. Ik zal dit ff navragen waarom ze dit vroeg.
Gerlies

BerichtGeplaatst: Do Feb 18, 2010 9:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Lieve Yvonne,
Ik heb eindelijk jouw Wel en Wee stukjes gelezen en ik heb nu nog meer bewondering voor je gekregen.
Je bent een mooi mens, in alle opzichten.
Ik ben er dankbaar voor dat ik je blog en daarna je boek onder ogen kreeg en hierheen werd gestuurd. Ik roep al jaren dat ik 100 word maar met die hoge bloeddruk en hartkloppingen, twijfelde ik de laatste tijd nog wel eens aan mijn bewering. Nu niet meer.
Bedankt Yvonne, voor al je positieve en leerzame stukjes. Ga vooral door want ik kan ze niet meer missen.
Gerlies
Terug naar boven
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Feb 18, 2010 11:53 pm    Onderwerp: Leven in het NU Reageren met citaat

En over mijn wel en wee... ik heb inderdaad een heftige tijd ACHTER DE RUG. Maar ik leef in het NU en kijk vooruit.
Net als met de pijn van een zwangerschap... die vergeet je ook.
Pijn kun je gelukkig nooit HERVOELEN.

Mijn nichtje - die diverse chemokuren gehad heeft - verwoordde het als volgt: Een chemokuur ondergaan is net zoiets als het kanaal overzwemmen. Als je het eindpunt bereikt heb weet je niet meer dat je halverwege zo uitgeput aan de boot gehangen hebt.

Als ik nu foto's van mezelf zie uit die periode dan is het net of het niet mij overkomen is maar een ander. IK ben dat niet op die foto... dat WAS ik... Mijn oncoloog zei altijd: en daarna ben je een ander mens... en zo is het.

En dat gevoel wil ik lekker zo laten.
Ik voel me goed, het gaat prima en ik geniet van het leven Laughing
Ben wel heel druk met mijn werkzaamheden, maar ik kom uit een gezin waar altijd hard gewerkt is. Stilzitten was er niet bij. En mijn vader zei altijd: Van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan!
En als je plezier en voldoening hebt in je werkzaamheden dan kun je heel veel!!! En dat heb ik.

Terug naar boven
Doortje58

BerichtGeplaatst: Vr Feb 19, 2010 8:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Meid, ik had het niet anders hebben verwoord! Very Happy

Ik heb dan wel andere dingen meegemaakt, maar we hebben ons er toch maar doorheen geslaan!

Wij zijn sterk, en achterom kijken is dom!

Ik ben ook niet verbitterd door alle ellende, ik weet dat ik er veel van geleerd heb en geworden ben zoals ik nu ben en daar ben ik trots op!

En NU mijn gewicht nog omlaag en we zijn helemaal HAPPY!!!! Laughing

Ik weet dat het geen toeval is dat ik net NU jouw blog heb gelezen en ga GOKken!!!!

Dikke knuffel van mij!!!! Wink
Tea

BerichtGeplaatst: Za Feb 20, 2010 4:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb vanmorgen mijn atlas recht laten zetten.......
Voor de behandeling had ik een lengte verschil in mijn benen en na de behandeling dus niet meer. Het was een klein verschil wat ik zelf niet eens wist. Mijn man heeft er met zijn neus bovenop gestaan en kan het bevestigen.
Op dit moment heb ik giga last van spierpijn in mijn heupen, logisch natuurlijk. Ik zit en loop nu rechtop zonder moeite, het wil niet eens anders meer. Mijn voeten staan heerlijk recht en plat op de vloer een fijn aards gevoel.
Mijn nek voelt anders aan, heb wel spierpijn maar die druk is weg. Het voelt allemaal heel licht en een beetje zweverig aan.
Ben benieuwd hoe het met mijn nachtrust gaat.

Mijn man wil nu ook en mijn moeder heeft ook al belangstelling....
Groetjes Tea Wink
Terug naar boven
Tea

BerichtGeplaatst: Zo Feb 21, 2010 12:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het kan heel lang duren voordat je resultaat hebt en dat is bij iedereen weer anders. Jammer dat je nu ook last van je schouderbladen erbij hebt gekregen.
Ik heb vannacht goed geslapen, wel net als anders wakker als ik omdraai maar dan sliep ik snel weer in. Heb vannacht geen last gehad van een slechte doorbloeding in mijn arm en hand. Ik heb het gevoel dat ik uitgeruster wakker ben geworden dan anders.
Ik zit nu rechtop achter de computer......
Heb nog wel last van mijn nekspieren maar dat is logisch. Ik heb wel het gevoel dat je in beweging moet blijven en niet te lang moet stil zitten.

Groetjes Tea Wink
Terug naar boven
Gerlies

BerichtGeplaatst: Zo Feb 21, 2010 3:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had hier nog nooit van gehoord maar nu ik alles gelezen heb ga ik het een en ander doorsturen naar een vriendin die al zo lang met pijn in haar nek loopt. Misschien heeft ze er baat bij.
Natuurlijk hoop ik dat jullie snel van de pijn zijn en worden verlost.
Gerlies
Terug naar boven
yeppe

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2010 8:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben pas weer behandeld door Dr. Jan Jan de Bruyne, orthomanueel therapeut in Rotterdam. Een paar wervels van zijn plaats en hij heeft alles weer recht gezet. Hup de pijnstilles konden meteen de kast weer in Very Happy . 2 behandelingen en ik ben weer kipfit !
16 jaar geleden ook eens laten toen i.v.m. 3 onbehandelbare Hernia's door Willen Sickesz [zelfde methode]. 7 jaar geleden na een val weer het zaakje recht laten zetten en hoera ook toen begon de zon weer snel te schijnen. Mijn man heeft zich i.v.m een verschoven nekwervel door Mevr Sickesz laten behandelen en hup meneer was van alle klachten verlost.
Terug naar boven
Thea Bremer

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2010 1:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De atlas recht laten zetten is anders, dan een paar wervels recht zetten hoor Wink Lees de links maar eens.

http://twitter.com/TheaBremer
http://theabremer.hyves.nl/
http://www.facebook.com/TheaBremer
Terug naar boven
marit

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2010 3:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vraagje, als je last hebt van kramp in schouder/arm? Dit heeft een vriendin die ook vaak migraine heeft. soms verliest ze alle kracht uit haar hand. nu al een paar keer een spuit gehad er voor maar als misschien dit ok zou kunnen?
Groetjes marit

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2010 5:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel veel klachten kunnen verholpen worden, maar bij de 1 is dat anders dan bij de ander. Je komt er alleen maar achter door het te laten doen.

Laat ze links eens bekijken en lezen en laat ze dan zelf beslissen.

Laatst aangepast door Thea Bremer op Di Apr 05, 2011 10:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2010 11:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had vanmiddag iemand op consult die een aantal weken geleden haar atlas recht heeft laten zetten.
Ze is van heel veel rug- en nekklachten verlost en kan nu weer zonder moeite iets van de vloer rapen.
Bij de nacontrole is haar moeder meegegaan en ook die is van heel veel klachten verlost.
Bij de nacontrole van haar moeder gaan vader, man en 2 kinderen mee om ook verlost te worden van nek/rugklachten.
Vooral kinderen die met een vacuumtang ter wereld komen hebben grote kans op een scheve atlas.

Het heeft mij erg veel goeds gedaan.
Vooral het probleemloze slapen doet me zo goed.
Ik hoef niet lang te slapen als ik maar goed slaap en uitgerust wakker word... en dat lukt me nu.
En de afwasmachine uitruimen gaat nu ook stukken beter, vooral het bovenhandse werk was voorheen reuze vermoeiend.
Helaas heeft het tot nu toe nog geen enkele invloed gehad op mijn oorsuizen... en dat was juist de reden om er naar toe te gaan.

Terug naar boven
Tea

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2010 11:27 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is nu zo'n 20 dagen geleden dat ik mijn atlas recht heb laten zetten. De eerste drie dagen liep, stond en zat ik keurig rechtop. Ik had het gevoel dat het niet anders kon, maar na die drie dagen kreeg ik weer nekklachten en daaruit voortvloeiende hoofdpijn. Ook mijn houding is weer terug bij af, ik snap natuurlijk ook wel dat ik daar zelf actief aan moet werken maar dat gaat niet zo makkelijk als je al jaren gewend bent aan een bepaalde houding.
Ik slaap afwisselend goed en slecht. Soms slaap ik slecht vanwege de slechte doorbloeding van mijn armen.
Heb afgelopen dinsdag een hotstone massage gehad en daarna had ik voor mijn gevoel nog meer last van mijn nek. Nu vandaag heb ik het gevoel dat die pijn in mijn nek en schouder weer weggetrokken is.
Het blijft dus een op en neergaande geschiedenis.

Ik ga 27 maart voor controle en dan laat mijn man ook zijn atlas recht zetten. Mijn moeder gaat mee om te kijken en dan beslist ze of het ook iets voor haar is. Ik twijfel of ik mijn meiden (18 en 15) laat behandelen. Ik geloof wel dat je het beter kunt laten doen als je nog jong bent. Wij hebben al jaren last en dat is denk ik niet zomaar over.

Groetjes Tea Wink
Terug naar boven
realdream

BerichtGeplaatst: Do Jun 03, 2010 9:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag heb ik (naar aanleiding van verhalen hier op het forum) mijn atlas recht laten zetten. Ik heb al jaren heel veel last van nek, schouders, elleboog en pols. Allerlei therapeuten bezocht, revalidatiecentrum, ziektewet gezeten etc etc. De laatste therapie had ik ook via internet gevonden en was helemaal gericht op de juiste bewegingen en houdingen. Dat heeft wel veel goed gedaan, maar toch merk ik dat ik weer steeds meer last krijg. Dus nu dit geprobeerd.
Ik vond het best vervelend die massage, niet pijnlijk maar toch naar. Daarna was mijn beenlengteverschil van 2 cm verdwenen en had ik fellere ogen! Ik merk dat ik steviger op de grond sta, het was ff wennen om te lopen, voelt heel zwaar aan. Maar verder merk ik nog niet veel verschil. ik hoop echt dat het gaat werken, het heeft zijn tijd nodig zei de therapeute dus daar vertrouw ik dan maar op.

Yvonne, bedankt voor de tip!

32 dagen suikervrij, nog 8 te gaan!
-------------------------------------------------------
Mijn eetdagboek
Terug naar boven
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Jan 24, 2011 11:15 pm    Onderwerp: atlasprofilax = atlascorrectie Reageren met citaat

zie ook http://opgewicht.forum2go.nl/21-atlas-profilax-links-t461.html voor meer informatie over atlasprofilax.

Terug naar boven
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2011 11:20 pm    Onderwerp: Orthomanueel arts stuurt door naar atlasprofilax Reageren met citaat

Afgelopen week werd ik gebeld door een kennis.
Via googelen op het woord atlasprofilax kwam ze hier op de site en zag mijn verhaal over atlascorrectie.
Ze vertelde dat ze vanwege nekklachten voor de zoveelste keer bij haar orthomanueel arts kwam. Eens in de zoveel tijd laat ze zich behandelen door hem.
Ze had zich uitgekleed voor behandeling.
    'Kleed je maar weer aan' zei hij. 'Ik stuur je door voor een behandeling van je atlas bij atlasprofilax.'

Wat bleek, deze orthomanueel arts kampte zelf ook met een pijnlijke nek en heeft sinds kort zijn atlas laten corrigeren via atlasprofilax.
Wat mij betreft een grote doorbraak voor alle behandelaars die te vinden zijn op www.atlasprofilax.com.
Bij deze orthomanueel arts ben ik ook jaren in behandeling geweest. In het begin 6 keer achtereen, daarna zo ongeveer elk half jaar.
Nu ben ik sinds mijn atlascorrectie (nu zo'n 1,5 jaar) al klachtenvrij wat nek- en rugpijnen betreft.

Geweldig dat deze orthomanueel arts wil erkennen dat het rechtzetten van de eerste halswervel (atlas) zo effectief is.
Wellicht gaat hij binnenkort naar Zwitserland voor bijscholing en kan hij zijn klanten definitief van telkens terugkerende rug- en nekklachten afhelpen. Wink

Terug naar boven
jinx
Gast

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2011 1:19 pm    Onderwerp: atlasprofilax Reageren met citaat Bericht bewerken/verwijderen

Eind februari heb ik ook een atlas profilax behandeling gehad bij Sacha van Rooij in Son.
Ze vroeg mij hoe ik er van gehoord had. " Van Yvonne Lemmers, diėtiste.
Als ze iets weet waar een ander zich mee kan helpen, geeft ze dat door.
Dat vind ik zo mooi aan haar.
Alleen hoopte ze zelf van oorsuizen af te komen, maar daar heeft het
niet voor geholpen".
Sacha: "Zeg haar maar dat het overgaat. Ik heb pas een mailtje gekregen
van een man die ik 2 jaar geleden heb geholpen. Hij heeft nu geen last
meer van oorsuizen, het duurt alleen een tijd".
Dus nog even geduld, Yvonne.
Terug naar boven
Yvonne Lemmers
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2011 7:52 pm    Onderwerp: Re: atlasprofilax Reageren met citaat

jinx schreef:
Eind februari heb ik ook een atlas profilax behandeling gehad bij Sacha van Rooij in Son.
Ze vroeg mij hoe ik er van gehoord had. " Van Yvonne Lemmers, diėtiste.
Als ze iets weet waar een ander zich mee kan helpen, geeft ze dat door.
Dat vind ik zo mooi aan haar.
Alleen hoopte ze zelf van oorsuizen af te komen, maar daar heeft het
niet voor geholpen".
Sacha: "Zeg haar maar dat het overgaat. Ik heb pas een mailtje gekregen
van een man die ik 2 jaar geleden heb geholpen. Hij heeft nu geen last
meer van oorsuizen, het duurt alleen een tijd".
Dus nog even geduld, Yvonne.

Dat zou mooi zijn!
Het oorsuizen was voor mij dé reden voor mijn atlascorrectie.
Daar ben ik inderdaad (nog) niet vanaf, maar verder heeft het me zeker 'verlicht'.
Ik loop zo lekker soepel, met losse heupen én rechtop!

@Jinx, welke lichamelijke veranderingen heb jij ondervonden nu je van je scheef zittende atlas verlost bent?

Terug naar boven
Thea Bremer

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2011 10:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel veel klachten kunnen verholpen worden, maar bij de 1 is dat anders dan bij de ander. Je komt er alleen maar achter door het te laten doen.

Laat ze de links eens bekijken en lezen en laat ze dan zelf beslissen.

Terug naar boven
jinx
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Apr 06, 2011 8:54 am    Onderwerp: atlas profilax Reageren met citaat Bericht bewerken/verwijderen

Wat de atlas profilax behandeling voor mij gedaan heeft ...
Allereerst kreeg ik de vraag of ik ooit een ongeluk had gehad. Nee, dus.
Ooit uit een klimrek gevallen? Nee....., toen ik 11 was ben ik wel van 4 meter hoogte uit een boom gevallen. Plat op mijn buik. Het was even lucht happen, maar verder had ik niets! Ze moest lachen om mijn onnozelheid.
Mijn atlas bleek heel scheef te zitten. Ze zag het meteen toen ze mijn nek zag. Rechts was heel dik door spieren en bindweefsels. Nu, na 6 weken, kan ik zeggen dat die verdikking weg is. Mijn nekwervels worden niet
meer verbrijzeld (zo voelde het aan). Ik kan nu achterom kijken.
Ook mijn schouders zitten nu waar ze horen, niet meer ter hoogte van mijn oren. Dat is zo'n zaligheid. Mijn linker heup was heel scheef, nu niet meer. Ik kan nu stofzuigen, dweilen en vegen zonder gillende pijn in mijn heup. Nog zo'n zaligheid.
Ik slaap geweldig lekker. Eerst waren het nachten van 5 ą 6 uurtjes slaap
(vaak nog minder) en wist nooit hoe snel ik 's morgens weer mijn bed uit moest komen. Nu slaap ik makkelijk 7 ą 8 uur. Nu móet ik mijn bed uit, maar liever niet, hihi. Nu vind ik dat zó lekker.... slaaaapen. Ik heb dus ook wat meer energie nu.
Op een Amerikaanse site had ik gelezen dat een vrouw, na een atlas correctie, van de fibromyalgie af was. Ik hoop zó dat dat ook voor mij in
het verschiet ligt. Maar misschien moet ik wat dat betreft nog geduld hebben. Het mag wel opschieten, ik ben nu 60 jaar en wil nog zoveel dingen doen, die ik de afgelopen 15 jaar niet meer kon.

In ieder geval bedankt voor de tip Yvonne, net als de tip van het boek
"Leven met hooggevoeligheid". Ik kan mezelf nu beter accepteren en vertrouwen op mijn 'helderziendheid'.
Mijn leven is nu een stuk aangenamer !!!
Terug naar boven
Doortje58

BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2011 5:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had al eerder gereageerd op dit topic, maar na het nog een keer allemaal gelezen te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en heb een afsprak gemaakt om ook mijn Atlas recht te laten zetten!

Nar een geweldsmisdrijf op straat, waarbij ik 7 a 8 keer geslagen ben op en rond mijn linkerslaap, met een Zweedse klomp, had ik ontzettend veel klachten! Ook had ik van de ene op de andere dag een leesbril EN een bril voor veraf nodig. De Neuroloog vond dat normaal op mijn leeftijd, maar ik verklaarde hem voor gek!
Ik hoop dat deze klachten OOK weggaan na het rechtzetten!
Ik kreeg de diagnose Fibromyalgie, maar als ik alle klachten lees hier, lijkt het mij eerder een scheefzittende Atlas door die klappen!
A.s woensdag kunnen mijn vriend en ik al terecht bij Baukje Rademaker,
Kizee, praktijk voor Shiatsutherapie en AtlasProfilax in Kampen.
www.kizee.nl

Ik ben blij dat ik al zo snel terecht kon, want wij gaan naar Duitsland verhuizen en dan krijg ik het misschien niet meer vergoedt. Mijn Ziektekostenverzekering veranderd namelijk doordat ik in de WAO zit!
Maar als ik het voor 1 mei laat doen, wordt het nog door de AGIS vergoedt!
Mojo123

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2011 3:18 pm    Onderwerp: Atlasprofilax behandeling Reageren met citaat

Eind maart 2011 was ik op zoek geweest naar ervaringen van een atlascorrectie en kwam toen op het Grip Op Kookhydraten forum terecht.

Dit is mijn link die ik weer eens zou moeten aanvullen met mijn bevindingen verder.
http://opgewicht.forum2go.nl/monique-40-gok-verslaafd-t5029.html

Dat ben ik toen vrijwel meteen gaan doen, want ik had altijd snel honger nadat ik wat gegeten had, vooral bij brood en daar wilde ik graag vanaf. Dat is gelukt, want dat heb ik nu gelukkig niet meer en het bevalt me tot nog toe prima en heb er echt baat bij! Allergieėn zijn zo goed als verdwenen en ik voel me fitter en kan uren lang tennissen zonder moe te worden, zonder krampverschijnselen en de concentratie is ook beter, omdat ik niet meer steeds aan eten hoe te denken. Het geeft een hoop rust.

Misschien is er ook voor mensen met gluten overgevoeligheid nog wat te doen die tegelijk ook koolhydraatarm willen! Ik heb er wel al een beetje over gelezen, maar heb er nog niet verder naar gekeken. Een vriendin van me lijkt dat te hebben, maar er zijn vast nog meer mensen die daar last van hebben. Sinds mijn eigen ervaring vraag me zelfs af of die gluten overgevoeligheid ook niet van de koolhydraten komt... nu ik zelf dus geen last meer heb van kaas/koemelk allergie sinds ik op de koolhydraten let, maar misschien zit dat toch anders.

Enfin, vandaag ben ik ook volgens de AtlasProfilax methode behandeld in Amsterdam door Volkert Heinen.

Sinds begin 2003 heb ik nekklachten gekregen (na een auto-ongeluk in 1998, er zat 5 jaar tussen voor de klachten kwamen!) en ben regelmatig onder behandeling van fysiotherapeuten geweest en uiteindelijk ook bij een orthomanueeltherapeut wat beter hielp. Mevrouw Tan in Amstelveen werkt volgens de Sickesz methode en is erg kundig.

Dat hielp bij mij allemaal tijdelijk, want ik kwam steeds terug, omdat de klachten van de whiplash telkens terugkomen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik me niet echt inhoud qua beweging, want ik tennis nogal vaak, omdat ik dat gewoon niet wil missen. Pijn "went", of ik heb er mee om leren gaan, zo is het meer. Maar bepaald leuk is het niet die pijn, want ik word er soms knap chagrijnig van en vooral moe als die wervels en spieren weer protesteerden. Pijn kost een hoop energie. Het zit 'm bij mij vooral in de bewegelijkheid bij het naar rechts en naar boven kijken. Dat doet "gewoon" nogal pijn en ik kom niet bepaald ver als ik mijn hoofd draai wat erg lastig is met bijv. autorijden.

De wervels staan niet goed en/of hebben denk ik zwakke plekken en daarom spannen de spieren zich extra in om die wervels te ondersteunen. Zo zie ik het tenminste. Zodra ze recht waren gezet, was het echt wel weer prima te doen, maar zodra ik me lichamelijk inspande, spanden de spieren zich aan, of kon ik mijn hoofd soms bijna helemaal niet meer draaien en had ik weer voor langere tijd last. Ik hoop nu dat de wervels beter gaan (blijven) staan, nu de bovenkant in orde is en dat de spieren dat ook merken Wink Als de fysio de spieren behandelden kreeg ik weer last van m'n wervels en zo ging het maar door, lijkt 't wel.

Hopelijk brengt de behandeling van vandaag dus verandering in dat kip en ei verhaal. Ik ga er wel vanuit na al die positieve berichten op o.a. dit forum te hebben gelezen. Toen ik net geholpen was, draaide ik m'n hoofd en ik kwam echt een heel stuk verder toen ik naar rechts keek en met veel minder pijn! Naar links ging sowieso een stuk soepeler en het voelde zeker al sterker zo. Ik had eerst het gevoel een beetje een "wiebel-nek" te hebben. De behandelaar zei dat mijn benen ook weer even lang waren na de behandeling. Er bleek voor de behandeling een cm verschil te zijn, waardoor je knieėn en heupen natuurlijk ook wat te verduren hebben.

Een uurtje na de behandeling voelde ik dat mijn hoofd erg warm werd alsof er een stroom opwaarts aan de gang was. Ook merkte ik op een gegeven moment dat mijn linker arm zwaar/verdoofd werd en begon mijn linker duim te tintelen. Het stond al aangegeven in alle brochures en websites dat oude ongemakken weer de revue kunnen passeren, maar ik had dit nou ook weer niet zo snel verwacht. Vroeger met gym had ik een ongelukje met die duim en heb toen weken in het gips gezeten omdat mijn pezen nogal waren uitgerekt. Het duurde een paar minuten en toen was het zware gevoel weer over. Nu voel ik af en toe nog wat (lekkere) stroming rond mijn duimgebied. Echt heel bizar. Ook merk ik dat mijn ogen vochtiger zijn dan normaal. Dat is ook prettig, zeker als je lenzen draagt.

Waar ik eigenlijk voor kwam, was dus mijn nek en twee uurtjes na de behandeling begon ik wel het e.e.a. te voelen in de spieren die daar zitten, want die begonnen best stijf te worden, maar nu is het al weer enkele uren later en nu voelt het al beter.

Ik sta volgens mij ook rechter op, en mijn hoofd zakt niet zo naar voren als dat eerst gebeurde. Natuurlijk ben ik erg benieuwd hoe het verder gaat, maar ik heb er zeker geen spijt van en ben iedereen dankbaar dat hun ervaringen op internet staan en dat Yvonne dit hier mogelijk heeft gemaakt! Zelf ben ik er ook altijd voor in om mensen te helpen waar ik kan, dus vandaar dit toch wel wat lange verhaal.

Monique
Terug naar boven
bernadet

BerichtGeplaatst: Wo Aug 03, 2011 3:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Doortje58 schreef:
Ik had al eerder gereageerd op dit topic, maar na het nog een keer allemaal gelezen te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en heb een afsprak gemaakt om ook mijn Atlas recht te laten zetten!

Nar een geweldsmisdrijf op straat, waarbij ik 7 a 8 keer geslagen ben op en rond mijn linkerslaap, met een Zweedse klomp, had ik ontzettend veel klachten! Ook had ik van de ene op de andere dag een leesbril EN een bril voor veraf nodig. De Neuroloog vond dat normaal op mijn leeftijd, maar ik verklaarde hem voor gek!
Ik hoop dat deze klachten OOK weggaan na het rechtzetten!
Ik kreeg de diagnose Fibromyalgie, maar als ik alle klachten lees hier, lijkt het mij eerder een scheefzittende Atlas door die klappen!
A.s woensdag kunnen mijn vriend en ik al terecht bij Baukje Rademaker,
Kizee, praktijk voor Shiatsutherapie en AtlasProfilax in Kampen.
www.kizee.nl

Ik ben blij dat ik al zo snel terecht kon, want wij gaan naar Duitsland verhuizen en dan krijg ik het misschien niet meer vergoedt. Mijn Ziektekostenverzekering veranderd namelijk doordat ik in de WAO zit!
Maar als ik het voor 1 mei laat doen, wordt het nog door de AGIS vergoedt!

ik zelf zit ook te denken aan een behandeling,ik ken alleen mensen die in maassluis zijn geweest dat is voor ons erg ver,ik zie dat jij naar Kizee bent geweest hoe is jou ervaring hiermee??

Groeten Bernadet
Terug naar boven
Doortje58

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2011 7:57 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn ervaring met Baukje in Kampen is heel goed te noemen.
Ook mijn man is er erg positief over!
Beide hadden we klachten van nek en schouderpijn, zeker bij het opstaan, die is dus helemaal verdwenen!
Wel hebben we inderdaad last van "oude klachten" zoals in de beschrijving vermeld staat, en die gaan dan ook inderdaad weer weg.........
Ik had steunzolen, met een beenlengte verschil van meer dan een centimeter, wat helemaal is verdwenen. De steunzolen draag ik vanaf dag 1 al niet meer, bevalt prima!
Ik heb ook over de hele linie veel minder pijnklachten, en heb mijn medicatie al kunnen halveren! Ik verwacht dat dit zich nog verder doorzet.
Wij zijn in ieder geval heel blij dat we het hebben laten doen!
Baukje is een rustige, erg geinteresseerde therapeute die de tijd voor je neemt.
Yentle

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2011 9:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb in het verleden jarenlang bij dr Breukhoven in Rotterdam gelopen. Steunzolen en regelmatig rechtzetten van wervels.
In de gezondheidszorg werken aan het bed vergt veel van een lijf. Al helemaal als je gemakkelijk je wervels verschuift Confused

Momenteel loop ik bij een chiropracter, vanaf december vorig jaar. De uren achter de laptop voor mijn studie eisen zijn tol.
Sinds een aantal weken fitness fysio voor een overprikkelde peesaanhechting in elleboog en pols, lang leven het typen en scrollen Twisted Evil

Weet iemand of een behandeling van de eerste nekwervel op deze wijze vergoed wordt door de zorgverzekeraar? Ja ik heb aanvullende verzekering.
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2011 10:05 am    Onderwerp: Vergoeding atlasprofilax Reageren met citaat

Atlasprofilax valt meestal onder 'alternatieve geneeswijze'.
Afhankelijk van je ziektekostenverzekering wordt het vergoed.
Het is wel afhankelijk van de behandelaar of die aangesloten is bij een vereniging die goedgekeurd is bij de ziektekostenverzekering.

Zelf heb ik alle kosten vergoed gekregen. Ook van anderen heb ik gehoord van 100% of gedeeltelijke vergoeding.

Succes Yentle.
Ik kan het je zeker aanraden.
Het heeft mij en vele anderen veel goeds gedaan! Laughing
Dat wens ik jou ook toe.

Terug naar boven
Renate

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2011 10:43 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb begrepen dat zo'n "ingreep" alleen verstandig is als er foto's zijn gemaakt van je nek om andere dingen uit te sluiten.

Bij mij wordt het dus afgeraden.....
Yentle

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2011 11:13 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Renate schreef:
Ik heb begrepen dat zo'n "ingreep" alleen verstandig is als er foto's zijn gemaakt van je nek om andere dingen uit te sluiten.

Bij mij wordt het dus afgeraden.....

Waarom werd het bij jou afgeraden? Weet je dat ook? Een X-nek is niet altijd alles goed te zien. Een MRI of CT is veel duidelijker.
Reguliere artsen staan niet altijd achter dit soort behandelingen omdat zij dit nog steeds als niet bewezen of alternatief beschouwen.
Wanneer je naar Amerika kijkt, daar zij de opleidingen voor Chiropraxie, Kinisiologie e.d. universitair.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2011 11:15 am    Onderwerp: Re: Vergoeding atlasprofilax Reageren met citaat

Yvonne Lemmers schreef:
Atlasprofilax valt meestal onder 'alternatieve geneeswijze'.
Afhankelijk van je ziektekostenverzekering wordt het vergoed.
Het is wel afhankelijk van de behandelaar of die aangesloten is bij een vereniging die goedgekeurd is bij de ziektekostenverzekering.

Zelf heb ik alle kosten vergoed gekregen. Ook van anderen heb ik gehoord van 100% of gedeeltelijke vergoeding.

Succes Yentle.
Ik kan het je zeker aanraden.
Het heeft mij en vele anderen veel goeds gedaan! Laughing
Dat wens ik jou ook toe.

Dank je Yvonne. Voorlopig heb ik ff de centjes niet. Net mijn keuken verbouwd en lang leve de fysieke klachten Smile. Mijn verzekering zal dit dus gewoon
vergoeden maar heb dit post (450 euries p/j) al aardig opgesnoept voor de chiropraxie.

Weet iemand een goede in de omgeving Den Haag?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2011 9:51 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien is dit wel de oplossing voor mijn terugkerende hernia en mijn constante rugproblemen. Ook ik heb scoliose. Ik ga hier meteen achteraan, wat een tip zeg!
Yentle

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2011 11:22 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zal je hernia niet verbeteren. De oorzaak van je hernia klachten liggen in de uitstulping die tegen je zenuw aandrukt.
Waar het wel in kan ondersteunen is je lichaamshouding.

Voor scoliose weet ik dan Quantum Touche veel goed kan doen. Helemaal recht zal je rug helaas niet worden.
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2011 1:02 pm    Onderwerp: Scoliose Reageren met citaat

Van mijn scoliose is bijna niets meer over!
Terug naar boven
Yentle

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2011 1:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Na een halswervelcorrectie? Dat vind ik heel bijzonder en geweldig.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2011 2:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Interessant!
Ook ik ga me hier eens in verdiepen. Very Happy

Eva's dagboek
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
jacoby

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2011 11:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het er met mijn manueel therapeute over gehad, maar zij was er zeker van dat mijn probleem niet aan de atlas/eerste nekwervel ligt, terwijl ik bijna alle klachten die hier boven beschreven zijn herken.
Uiteindelijk ben ik doorgestuurd naar de Menschendiek omdat zij er verder ook niets meer aan kan verbeteren.

Terug naar boven
Losje

BerichtGeplaatst: Vr Aug 19, 2011 4:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanmiddag wat extra tijd omdat jongste dochter uit spelen is en dus wat lezen op het forum. Lees ik bij jou over het een atlascorrectie. Daar had ik nog niet over gehoord, maar ik herken veel van de klachten;
altijd last van rug nek en schouders, regelmatig terugkerende tennisarm terwijl ik niet een tennis al vanaf kind een scoliose, zooltjes voor een beenlengte verschil etc etc.
Ik denk dat ik me er ook maar in ga verdiepen en ga proberen een afspraak te maken voor zo'n atlascorrectie.
Mijn zoon is mbv de vacuumpomp geboren en heeft ook klachten, dus die moet ik ook maar meenemen denk ik.
nu heb ik al je geweldige manier van eten ontdekt!!! en nu ook nog deze tip. super ben er erg blij mee Laughing
Ik probeer mijn enthousiasme over het gokken ook over te brengen op anderen uit mijn omgeving. Mijn beste vriendin is nog niet om, maar ik denk dat dat nog wel gaat gebeuren. we hebben vaak samen gelijnd en dat heeft tot nu toe nog niet veel geholpen.
Als ze mijn resultaat ziet, gaat ze vast mee doen.
Het forum is ook heel prettig.
Bedankt Yvonne en een fijn weekend
groetjes van Losje

mijn dagboek
Terug naar boven
Bethina

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2011 8:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ha die Yvonne,

Ik zit er ook aan te denken om een atlas correctie te laten doen. Zou ik dan eens voor eens en altijd van die eeuwige pijn in mijn nek af zijn? Steeds komt het terug, steeds naar de fysio. En dan zit het weer vast en heb ik weer pijn, of erger nog duizelingen! Ik heb info opgevraagd, ik hoor er zoveel mensen over op het forum. Als ik het niet probeer weet ik het niet.

*Update* volgende week dinsdag (27 september) heb ik een afspraak Shocked

Dagboek Bethina
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Clau

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2011 12:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed van je Behtina,
Ik weet zeker dat het je gaat helpen!
(gezien mijn eigen ervaring ermee)
Er gaat straks (weer) een nieuwe wereld voor je open.

BED zit niet altijd tussen de oren, maar ook in de KH!
Terug naar boven
Losje

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2011 9:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb inmiddels ook een afspraak op de 28e, ben benieuwd1

mijn dagboek
Terug naar boven
Bethina

BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2011 5:39 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Losje schreef:
Ik heb inmiddels ook een afspraak op de 28e, ben benieuwd1

Ow spannend!

Dagboek Bethina
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Losje

BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2011 8:08 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Jij ook succes Bethina! jij bent dus een dag eerder aan de beurt

mijn dagboek
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    OPGEWICHT - Yvonne Lemmers, diėtiste met Grip Op Koolhydraten - Forumindex -> YVONNE'S WEL EN WEE
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum